دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • بهار متفاوت و عطر دل انگیز ‌اقلیم چهار فصل جنوب

    نوروز ۱۴۰۳ مبارک

    شناسه : 48427 01 فروردین 1403 - 7:03 ارسال توسط :
    لطف رویش خیره کننده بهار وقتی مضاعف می شود که نزول رحمت الهی بر دل تفتیده زمین جان تازه ای به طبیعت بخشیده و با مطلع خوش یُمن سال ۱۴۰۳ و تداوم نزولات آسمانی؛چتر رحمت حقتعالی بر همه جا سایه افکنده و دلهای پژمرده بار دیگر بهاری شود.
    نوروز ۱۴۰۳ مبارک
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ لطف رویش خیره کننده بهار وقتی مضاعف می شود که نزول رحمت الهی بر دل تفتیده زمین جان تازه ای به طبیعت بخشیده و با مطلع خوش یُمن سال ۱۴۰۳ و تداوم نزولات آسمانی؛چتر رحمت حقتعالی بر همه جا سایه افکنده و دلهای پژمرده بار دیگر بهاری شود.

    مزید این لطف و عنایت حقتعالی وحدت و یک پارچگی مردمی است که در شهرستانهای جنوب کرمان سالهای سال طعم تلخ تبعیض و محرومیت را چشیده و قرار است در سایه وحدت و همدلی سایه سنگین و شوم تفرقه و اختلاف را کنار زده و در پرتو نور فهم و تعقل؛حساسیت شرایط و دشمنی های پشت پرده را درک کرده ومسیر استقلال کرمان جنوبی را فراهم نمایند.

    دغدغه مندان و فرهیختگان جنوب کرمان نیک می دانند پاشیدن بذر اختلاف در میان مردم متحد و فهیم شهرستانهای جنوبی و کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای، سودی را عائد کسی نخواهد کرد؛ بلکه در صورت مانع تراشی و کند شدن یا توقف روند رشد و تعالی جنوب برای همیشه در پیشگاه خلق و خالق سرافکنده خواهند بود.

    بیاییم به شکرانه فراهم شدن این فرصت تاریخی در سال جدید و در ماه مبارک رمضان، با الهام از دستورات صریح قران و دین مببن اسلام با اعتصام به حبل الله از تنازع فشل آفرین دوری جسته و برای استقلال این اقلیم چهار فصل تلاش نمائیم تا شاید این بار عطر دل انگیز و خیره کننده بهارش در نوروز ۱۴۰۳ رایحه متفاوتی داشته باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.