دوشنبه _ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • به دلیل شرایط ناپایدار جوی؛

    مدارس زرند امروز تعطیل شد / نیروهای شهرداری در آماده‌باش

    شناسه : 49223 05 اردیبهشت 1403 - 9:16 ارسال توسط :
    ستاد بحران شهرستان زرند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، همه مدارس این شهرستان تعطیل است.
    مدارس زرند امروز تعطیل شد / نیروهای شهرداری در آماده‌باش
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ ستاد بحران شهرستان زرند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، همه مدارس این شهرستان تعطیل است.

    به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

    علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌های تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

    وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

    شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.