یکشنبه _ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9709 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • توسط ناوگان مسافربري جاده ای استان صورت گرفت؛

    جا به جایی حدود۱۴ ميليون مسافر طی یک سال گذشته

    شناسه : 49172 04 اردیبهشت 1403 - 19:21 ارسال توسط :
    علی عبداللهی اظهار كرد: جا به جايی۱۴ميليون مسافر طی سال ۱۴۰۲، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در۸۷۰ هزار سفر انجام شده است كه از اين ميزان  بيش از۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود۳۰۰ هزار سفر با مينی بوس و بيش از۲۵۰هزار سفر با سواری كرايه انجام شده است.
    جا به جایی حدود۱۴ ميليون مسافر طی یک سال گذشته
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان با اشاره به عملکرد يك ساله  اداره حمل و نقل مسافر استان  گفت: در سال گذشته۸۷۰هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان كرمان انجام شده است.

    به گزارش روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان، علی عبداللهی اظهار كرد: جا به جايی۱۴ميليون مسافر طی سال ۱۴۰۲، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در۸۷۰ هزار سفر انجام شده است كه از اين ميزان  بيش از۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود۳۰۰ هزار سفر با مينی بوس و بيش از۲۵۰هزار سفر با سواری كرايه انجام شده است.

    عبداللهی با بیان این مطلب که این تعداد مسافر بوسيله اتوبوس، مینی بوس و سواری كرايه بين شهری جابه‌جا شده اند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان كرمان در مجموع۵هزار و۲۸۰دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل۹۷۰دستگاه اتوبوس، يكهزارو۹۲۰دستگاه مینی بوس و ۲ هزارو۳۸۸دستگاه سواری كرايه كار جا به جايی مسافر استان كرمان را به عهده دارند.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان با اشاره به اين مطلب كه آمار ثبت شده از سفر برای جا‌ به جایی مسافرین توسط ناوگان حمل ونقل عمومی در جاده‌های استان كرمان نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱، به میزان ۳۱ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر۸۸شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بيش از ۴هزار نفر راننده حرفه ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند.

    عبداللهی از مسافران تقاضا كرد: سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در اين راستا حتما” از تلفن گویای ۱۴۱  براي ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و يا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنين عملكرد شركت هاي مسافربري  استفاده نمايند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.