دوشنبه _ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در سومین روز از هفته سلامت و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛

    از داوطلبان سلامت تجلیل شد

    شناسه : 49208 05 اردیبهشت 1403 - 9:10 ارسال توسط :
    مراسم تجلیل از داوطلبان سلامت روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه مصادف با سومین روز از هفته سلامت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمان در محل پردیس نیروی انتظامی استان برگزار شد.
    از داوطلبان سلامت تجلیل شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از روابط عمومی معاونت بهداشتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با قدردانی از خدمات موثر داوطلبان سلامت به عنوان یاوران همیشگی حوزه سلامت بر نقش آنان در افزایش سواد سلامت جامعه و فرهنگ سازی سلامت تاکید کرد.

    دکتر مهدی احمدی نژاد گفت: داوطلبان سلامت نقش مهمی در اجتماعی کردن سلامت دارند و از گذشته تا به امروز در برنامه های مختلف به ویژه به صورت محله محور و خانواده محور همواره در ارتقای سلامت جامعه کوشیده اند.

    معاون بهداشتی دانشگاه نیز با اشاره به شعار هفته سلامت سال جاری با عنوان “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت” داوطلبان سلامت را مصداق واقعی مردمی سازی سلامت دانست.
    دکتر وحید رضا برهانی نژاد گفت: داوطلبان سلامت ایثارگرانه و عاشقانه فعالیت های خود را انجام می دهند و برای همین است که نقش خود را همواره به عنوان ارتقا دهنده سلامت جامعه از روستا گرفته و تا شهرها به خوبی ایفا کرده اند.
    وی همچنین از فعالیت های موثر کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت در راستای افزایش سواد سلامت جامعه و فرهنگ سازی سلامت تقدیر کرد.
    رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمان نیز با اشاره به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع گفت: داوطلبان سلامت نقش بسزایی در پیشبرد این برنامه به ویژه در بخش فرهنگ سازی و گسترش رفتارهای پیشگیرانه دارند.
    دکتر سعدالله رضازاده افزود: قدردان فعالیت های داوطلبان سلامت به ویژه همراهی بی دریغشان در برنامه های مختلف و پویش هایی که برگزار شد هستیم.
    همچنین مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه گفت: داوطلبان سلامت همانگونه که در طی سالیان با حضور موثرشان در محله و خانواده در فرهنگ سازی سلامت نقش داشته اند، امروز نیز با بهره گیری از فضای مجازی و ارتباط مناسب از طریق فضای مجازی با خانواده ها می توانند نقش موثری را در افزایش سواد سلامت جامعه ایفا کنند.
    محمد ثمری افزود: فعالیت های موثر داوطلبان سلامت به ویژه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مباحث مربوط به فرهنگ سازی پیشگیری آغازین می تواند اثرات ماندگاری بر سلامت خانواده ها و نسل آینده بگذارد.
    در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات داوطلبان منتخب شهرستان ها و همچنین کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت شهرستان های تابعه دانشگاه تجلیل شد.
    لازم به ذکر است، حدود ۶ هزار و ۳٠٠ نفر داوطلب سلامت در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان جذب شده اند که مشارکت این عزیزان در ترویج خود مراقبتی، انتقال فرهنگ سلامت و ارتقای سلامت جامعه را در برنامه های مختلف شاهد بوده و هستیم.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.