دوشنبه _ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس وعده داد:

    امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت

    شناسه : 49274 09 اردیبهشت 1403 - 2:06 ارسال توسط :
    سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: «امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذایی مردم به خطر افتد».
    امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به خسارت‌های وارد شده به کشاورزان در پی قطعی‌های ۶ ساعتۀ برق در سال گذشته گفت: «امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذایی مردم به خطر افتد»

    ذبیح‌الله اعظمی در گفت‌وگو با برنامه‌ای رادیویی افزود: «بیش از ۹۵ بخش کشاورزی خرده‌مالک است و نقش مشارکت مردمی حائز اهمیت است. سال گذشته وزارت نیرو هر جایی که دچار کمبود می‌شد سراغ صنعت می‌رفت. از سال گذشته وزارت نیرو به سراغ بخش کشاورزی و غذای مردم آمده که بارها مورد تذکر قرار گرفته است».

    نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد ادامه داد: «سال گذشته در شدیدترین شرایط گرمایی، برق چاه‌های کشاورزی قطع می‌شد که عادلانه نیست. در حالی که برخی گلخانه‌ها نیاز شدید به آب و برق دارند».

    به گزارش مهر، اعظمی با ابراز خرسندی از بارش‌های خوب امسال بیان کرد: «به میمنت بارندگی‌ها می‌توان امسال جشن خودکفایی را برگزار کرد اما ادامۀ این روند مستلزم تأمین منابع آبی است. وزارت نیرو یک سال فرصت داشته کمبود برق را تأمین کند و امید می‌رود در هفته‌های آینده تصمیمات مناسبی اتخاذ شود».

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.