دوشنبه _ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

    رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

    شناسه : 49250 06 اردیبهشت 1403 - 9:12 ارسال توسط :
    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۲ هزار و ۷۷۸ داوطلب در ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان به رقابت می‌پردازند.
    رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رضا رضایی در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهارداشت: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

    وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

    رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از امروز نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

    به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.