سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • یادداشت مدیرمسوول

    گلدشت ۲۱ ساله شد

    شناسه : 31917 24 بهمن 1400 - 20:53 ارسال توسط : نویسنده : بختیارمجاز
    ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۰ همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که اولین شماره نشریه گلدشت با تیتر «گلدشت شکفت» بر روی پیشخوان روزنامه فروشیهای استان قرار گرفت.
    گلدشت ۲۱ ساله شد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_✍️بختیار مجاز: ۲۲بهمن ماه ۱۳۸۰همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که اولین شماره نشریه گلدشت با تیتر «گلدشت شکفت» بر روی پیشخوان روزنامه فروشیهای استان قرار گرفت.

    زمانی که در جنوب استان کرمان چندان خبری از رسانه نبود و تنها هفته نامه «رودبار زمین» بود که تازه پا به عرصه حیات گذاشته بود و دوران طفولیت خودرا در بین طرفداران پر و پا قرص طی می کرد.

    روزگاری که به علت محدودیت ابزار و ادوات نشر؛ روزنامه نگاری کار تقریبا مشکلی بود اما با انگیزه و عشق به این رسالت خطیر با همکاران عزیزی که اکثر آنها اکنون صاحب رسانه شده و دستی به قلم دارند فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و برای هر سطری که به رشته تحریر در می آمد خون دلها خوردیم و در کوران حوادث تلخ و شیرین گداختیم و تلاش کردیم از مسیری که صحیح و بحق تشخیص می دهیم عدول ننمائیم.

    و اکنون که وارد بیست و یکمین سال تولد این رسانه مستقل و مردمی می شویم خوشحالیم که با برخورداری از تیمی منسجم و متحد توانسته ایم در ردیف اولین نشریات استان با امتیاز قابل قبولی سر پا بایستیم و با اخذ مجوز دومین رسانه یعنی «پایگاه خبری گلدشت کرمان» در صدر پایگاه های خبری واقع شده و همچنان در هر دو مسیر اطلاع رسانی؛ رسانه مکتوب و آنلاین طی طریق نموده تا شاید توانسته باشیم یاریگر جبهه حق بوده و علیه ناهنجاریهای جامعه قدم کوچکی برداریم.

    همواره از خداوند متعال می خواهیم کما کان توفیقی عطا فرماید تا حرمت قلم را پاس داشته و در میان مظاهر فریبنده بی شمار از مسیر صحیح و مردمی عدول ننمائیم.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.