پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:

    ارسال بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

    شناسه : 49284 10 اردیبهشت 1403 - 9:16 ارسال توسط :
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ارسال بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی خبر داد.
    ارسال بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان؛ محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در نشست خبری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی با بیان اینکه در این جشنواره صفت «معین‌الضعفا» به عنوان بخش ویژه اعلام شده است؛ گفت: آثار جشنواره در سه بخش سنتی، نو و ترانه می باشد.

    وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود افزود: این مراسم با محفل شعرخوانی مردمی و اجرای حامد عسکری در حسینیه حاج ماشاءالله کرمان همراه خواهد بود.

    محسن روحی تعداد آثار ارسال شده به جشنواره را بیش از ۲۰۰۰ اثر اعلام کرد و افزود: ۱۵۰ اثر در مرحله داوری نهایی است و ۱۲ اثر برتر (۶ برگزیده و ۶ شایسته تقدیر) در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

    وی ۲۱ اردیبهشت را تاریخ برگزاری اختتامیه عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور ناصر فیض و سعید بیابانکی و اجرای نجم‌الدین شریعتی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار خواهد شد‌.

    روحی یکی از سیاست‌های دبیرخانه جشنواره شعر رضوی، را تقویت رویکرد مردمی در فضای شعر عنوان کرد و افزود: تمهیداتی دیده شده تا برنامه متمایز و متنوع‌تر از سال گذشته باشد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینک برگزاری رواق رضوی در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره شعر رضوی در سال گذشته بود خاطر نشان ساخت: امسال نیز این برنامه ادامه دارد و کرمان میزبان رواق رضوی در استان‌های قم، شیراز، اصفهان و مشهد خواهد بود.

     

     

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.