چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • سرپرست پست استان کرمان خبر داد:

    تکمیل ژئو کدسازی استان تا پایان اردیبهشت ماه

    شناسه : 49290 10 اردیبهشت 1403 - 13:28 ارسال توسط :
    سرپرست پست استان کرمان گفت:به منظور تکمیل پروژه جی نف وعملیات ژئو کد سازی و جا نمایی اطلاعات ساختمانی بر روی نقشه ها پارسل بندی تا پایان اردیبهشت ماه جاری در استان انجام می شود و به اتمام می رسد.
    تکمیل ژئو کدسازی استان تا پایان اردیبهشت ماه
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از روابط عمومی اداره کل پست استان، سعید مقیمی نژاد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، طرح جی‌نف تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل می گردد و عموم مردم، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خدماتشان مکان محور است می توانند از بانک اطلاعات کدپستی بهره ببرند.

    وی از میزان تحقق ژئو کدسازی این پروژه در سطح کشور و بروز رسانی اطلاعات توصیفی و ژئوکدینگ کدها ابزار خرسندی نمود و افزود: در سال۱۴۰۳ تاکنون پیش بینی ها بصورت کامل محقق گردیده است.

    مقیمی نژاد افزود: در پست کرمان روزانه ۲۳هزار مرسوله بصورت متوسط جابجا می شود که نشانگر ظرفیت بالای پست استان در جابجایی مرسولات است.

    وی افزایش سرعت سیر مرسولات، کاهش بی‌ترتیبی‌های پستی، افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی را از جمله مزیت‌های بهره مندی از مراکز مکانیزه و هوشمند برشمرد.

    سرپرست پست استان با بیان اینکه در این زمینه برنامه ریزی هایی برای هوشمندسازی خدمات صورت گرفته  افزود: پیگیری زمین برای ساخت مرکز تجزیه مبادلات استان با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان انجام  شده و افزایش توسعه و بهبود کیفیت خدمات الخصوص توزیع مرسولات در دستور کار قرار گرفته است.

    مقیمی نژاد با اشاره به موضوع تحول دیجیتال بیان کرد: بخش قابل توجهی از ترافیک مرسولات سهم تجارت الکترونیک است که در سال گذشته مرسولات مربوطه رشد قابل توجهی داشته‌است و با برنامه های در دست اقدام توسعه این خدمت در تمامی نقاط از جمله تولیدات بومی روستاها را پوشش  قرار می دهد.

    وی با اشاره به ظرفیت‌های زیر ساختی و بسترهای مناسب در پست تاکید کرد: پست می‌تواند در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نقش‌آفرین باشد و با هموار کردن مسیر عرضه و فروش محصولات تولید کنندگان کالا و خدمات، خدمت رسانی نماید.

    سرپرست پست استان کرمان با اشاره به در دست اقدام بودن توسعه تجارت الکترونیک خاطرنشان ساخت: در سال گذشته ۶۰۰هزار مرسوله در استان در بستر پست جابجا شد وکسب و کارهای نوین می توانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی رشد و توسعه اقتصادی در نقاط دور و نزدیک استان را رقم بزنند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.