پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رییس کل دادگستری استان خبر داد:

    اعلام آمادگی ۲۰ قاضی کرمانی برای شرکت در طرح قاضی مدرسه

    شناسه : 49287 10 اردیبهشت 1403 - 9:22 ارسال توسط :
    رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان کرمان خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ نفر از قضات برجسته و باتجربه استان آمادگی خود را جهت اجرای طرح قاضی مدرسه اعلام کرده اند.
    اعلام آمادگی ۲۰ قاضی کرمانی برای شرکت در طرح قاضی مدرسه
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان خبر داد و گفت: قضات با تجربه شهر کرمان با هدف آگاهی بخشی نوجوانان از آسیب های اجتماعی و آموزش و راهکارهای پیشگیری از آن در مدارس دبیرستان حضور پیدا خواهند کرد.

    حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان که با حضور جمعی از معاونین دادگستری و قضات شهر کرمان برگزار گردید، بیان داشت:مسئله پیشگیری از وقوع جرم همواره مورد تاکید است و تعداد ۲۰ نفر از قضات برجسته و باتجربه استان علی رغم مشغله کاری خود در منصب قضا آمادگی خود را در جهت اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس اعلام کرده اند.

    رییس شورای قضایی استان بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و یکی از مهم ترین علل پیروزی انقلاب اسلامی، نادیده گرفتن موضوعات فرهنگی و دینی در زمان طاغوت بود.

    این مقام عالی قضایی در استان کرمان با بیان اینکه دشمن باورهای دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده است گفت: متاسفانه برخی از مسئولان و خانواده ها نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی غافل شده اند و هم اکنون شاهد بروز برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

    حجت الاسلام حمیدی همچنین از لزوم فرهنگسازی در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی سخن گفت و بیان داشت: لازم است بوسیله نهادهای فرهنگی و آموزشی تمامی امور اجتماعی، اصول و قوانین مورد نیاز به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود.

    وی ادامه داد: دشمن درصدد است تا از ابزار بی حجابی به عنوان ابزاری سیاسی جهت ضربه زدن به اصول نظام اسلامی استفاده کند و بایستی برای جلوگیری از این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود.

    حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: بایستی خانواده ها ،معلمین و دیگر نهادهای حاکمیتی به وظایف خود در جهت فرهنگسازی رعایت حجاب عمل کنند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.