دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • عامل بداخلاقیهای فوتبالی چیست؟

    شناسه : 46048 17 آذر 1402 - 18:17 ارسال توسط :
    عصر پنجشنبه ۱۶ آذر ماه در یکی از بازی های لیگ مناطق استان در جیرفت شاهد رفتارهای نا معقولی بودیم که حال و روحیه همه افراد حاضر را جریحه دار کرد.
    عامل بداخلاقیهای فوتبالی چیست؟
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان؛ مسابقات فوتبال قهرمانی استان کرمان(لیگ برتر و لیگ مناطق) هم اکنون در حال برگزاری است اما متاسفانه در کنار جذابیت این مسابقات بعضا شاهد برخوردها و رفتارهای نا متعارف و غیر قابل انتظار از ناحیه برخی بازیکنان و کادر تیم ها هستیم.

    هیات فوتبال استان و شهرستانها که متولی برگزاري رقابت های فوتبال و فوتسال در سطح استان می باشند باید زمینه برگزاری سالم مسابقات را فراهم نمایند تا شاهد حرکات ناپسند در ورزشگاه ها نباشیم.

    دیده می شود در برخی مسابقات کادر فنی تیم ها بجای اینکه تیم خود را رهبری و هدایت کنند متاسفانه از دقیقه یک تا پایان بازی با داد و فریاد سر داور جو را متشنّج کرده و تصمیمات داوران را زیر سوال می برند که بعضا باعث درگیری و ایراد الفاظ زشت از سوی برخی بازیکنان می شود.

    با دیدن این صحنه های نازیبا این سوالات مطرح است که هیات فوتبال استان چرا قبل از شروع رقابت ها، کلاس های توجیهی برای کادر فنی و بازیکنان برگزار نمی کند؟ چرا امنیت داوران در مسابقات تامین نمی شود؟ چرا با مقصران برخورد قاطع و قانونی صورت نمی گیرد؟
    هیات فوتبال استان کرمان به چه قیمتی مسابقات را برگزار می کند؟ مگر داوران چه گناهی دارند که با دستمزد اندک باید شاهد ناسزا گویی و حتی کتک کاری باشند؟
    چرا افرادی که موجب اختلال در نظم ورزشگاه ها هستند محروم نمی شوند و همیشه در ورزشگاه ها و بعضا در کنار تیم ها مسئولیت دارند‌؟

    عصر پنجشنبه ۱۶ آذر ماه در یکی از بازی های لیگ مناطق استان در جیرفت شاهد رفتارهای نا معقولی بودیم که حال و روحیه همه افراد حاضر را جریحه دار کرد. لذا می طلبد مسوولین ذی ربط در شهرستانها اعم از ادارات ورزش و جوانان، هیاتهای فوتبال استان و شهرستانها در این خصوص چاره اندیشی نمایند تا خدای ناکرده برخورد موردی بعضی افراد زمینه ساز آسیب به جامعه ورزش و خدشه به فرهنگ وحیثیت عامه مردم نگردد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.