دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ تا کنون در کشور؛

    ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند

    شناسه : 48482 05 فروردین 1403 - 11:33 ارسال توسط :
    رئیس پلیس راهور از جان باختن ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد و گفت: ۱۱۳۹۲ نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.
    ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ “سردار تیمور حسینی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا به امروز (۵ فروردین) متاسفانه تعداد ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

    وی افزود: همچنین در این ایام تعداد ۲۴۸ میلیون و ۹۱۸ هزار تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

    رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۳۹۲ نفر در تصادفات مصدوم شده‌اند، گفت: مهم‌ترین علل تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین سرعت غیرمطمئن گزارش شده است.

    به گزارش تسنیم، سردار حسینی با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ تصادفات به دلیل هم دو مورد ذکر شده بوده، است، گفت: طرح توقیف خودروهایی که تخلفات حادثه‌ساز انجام می‌دهند به شدت در حال اجرا است و این خودروها یا به صورت ساعتی توقیف می‌شوند و یا به پارکینگ منتقل می‌شوند.

    وی اضافه کرد: از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین ۲۹ هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز و یا انجام همزمان دو تخلف توقیف ساعتی و یا به پارکینگ منتقل شده‌اند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.