دوشنبه _ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رییس پلیس راه شمال استان خبر داد:

    توقیف خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده

    شناسه : 49154 04 اردیبهشت 1403 - 18:30 ارسال توسط :
    رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از اجرای طرح بررسی چراغ‌های خودروهای سبک و سنگین به منظور جلوگیری از تردد خودروهای دارای نور خیره کننده و وقوع سوانح رانندگی خبر داد.
    توقیف خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان گفت: برابر گزارشات تیم‌های گشت شبانه پلیس‌راه؛ متاسفانه برخی رانندگان با نصب چراغ زنون اقدام به رانندگی می‌کنند که این اقدام از نظر قانون تخلف است و به سبب تاثیر بر دید رانندگان روبرو، منجر به حوادث مرگبار می‌شود.

    وی ادامه داد: در این راستا پلیس‌راه با همکاری مجموعه راهداری اقدام به کنترل چراغ‌های جلو و عقب و جانبی خودروهای عبوری محورهای استان می‌نماید و در صورت مشاهده ضمن برخورد قانونی از ادامه مسیر آن تا تعویض این چراغ‌ها جلوگیری می‌شود.

    رئیس پلیس راه شمال استان ضمن تشکر از همکاری رانندگان در ایام نوروز گفت: از این قشر زحمت‌کش نیز مجددا درخواست می‌کنیم در اجرای این طرح پلیس را یاری کنند تا از وقوع حوادث ناشی از ایجاد مشکل در میدان دید رانندگان جلوگیری شود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.