دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • کدام نامزدها در استان کرمان به نتیجه انتخابات معترضند؟

    شناسه : 47895 14 اسفند 1402 - 2:06 ارسال توسط :
    شنیده ایم‌ در پی اعلام نتایج انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه استان کرمان ؛برخی کاندیداها با انتشار بیانیه های شدید اللحن سلامت رای گیری را زیر سوال برده و مدعی شده اند که با خرید و فروش آراء وتبادل هداياء روند انتخابات تحت تاثیر قرار گرفته وحقشان تضییع شده است.
    کدام نامزدها در استان کرمان به نتیجه انتخابات معترضند؟
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ شنیده ایم‌ در پی اعلام نتایج انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه استان کرمان؛ برخی کاندیداها با انتشار بیانیه های شدید اللحن سلامت رای گیری را زیر سوال برده و مدعی شده اند که با خرید و فروش آراء وتبادل هداياء روند انتخابات تحت تاثیر قرار گرفته وحقشان تضییع شده است.

    در این میان دفتر ارتباطات مردمی پور ابراهیمی یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه کرمان و را‌ور که بر خلاف انتظارش در کارزار انتخاباتی از رقبای خود حسن پور و دوستعلی شکست خورده است بیانیه ای صادر کرده است که در آن آمده است “خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط از جمله تخلفات گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه کرمان و راور بوده است”.

    شنیده ها حاکی است این اعتراضات منحصر به حوزه کرمان و راور نبوده بلکه در حوزه انتخابیه شرق استان نیز جمعی از نامزدهای انتخاباتی پس از اعلام قطعی نام غضنفرابادی به عنوان پیروز کارزار این حوزه ، آشفته شده ومشترکا بیانیه اعتراضی صادر نموده اند. از جمله این افراد آقایان اصغر مکارم،رضا اشک،حبیب الله نیکزادی پناه،حسین شایق ،حسین عزیز آبادی ،محمد رفیع آبادی و منصور متقی می باشند که بیانیه اعتراضی را امضا کرده اند.

    همچنین در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبر آباد نیز محمدعلی بهروز یکی از نامزدهای این حوزه که در رقابت با بهنام سعیدی نامزد منتخب و راه یافته به مجلس شکست خورده و از راهیابی به بهارستان بازمانده است طي بيانيه اي با اشاره به تخلفات موثّر در روند برگزاری انتخابات؛اعتراض خود را به مراجع ذی ربط منعکس کرده است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.