دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

    ورود بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به کرمان

    شناسه : 48489 06 فروردین 1403 - 20:32 ارسال توسط :
    مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۶۵ مسافر وارد این استان شدند.
    ورود بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۶۵ مسافر وارد این استان شدند.

    به گزارش ایرنا، سعید شاهرخی اظهارداشت: حدود ۹۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا روز چهارم فروردین سال جاری در تاسیسات و اماکن اقامتی استان کرمان اقامت داشتند.

    وی بیان کرد: حدود ۱۳ هزار تخت اقامتی در استان کرمان وجود دارد که تاکنون ۴۹ درصد ضریب اشغال اماکن اقامتی توسط میهمانان نوروزی امسال اعلام شده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان تصریح کرد: بیشترین بازدیدها از اماکن و تاسیسات گردشگری این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی به ترتیب مربوط به باغ شاهزاده ماهان با ۳۰ هزار و ۳۹۰ نفر، حمام گنجعلیخان با ۱۲ هزار و ۹۲۳ نفر و ارگ بم با ۱۲ هزار و ۹۲۲ نفر بوده است.

    وی ادامه داد: همچنین حدود ۱۵ هزار نفر نیز با سفر به منطقه شهداد و بیابان جهانی لوت از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این منطقه بازدید کرده‌اند.

    شاهرخی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۳۶ تیم نظارت ویژه، بر شرایط و ضوابط تاسیسات و اماکن اقامتی و گردشگری استان کرمان نظارت دارند.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در تعطیلات نوروزی در شهر کرمان و ۱۵ مرکز شهرستان دیگر استان نمایشگاه‌های عرضه تولیدات صنایع دستی برای مسافران و میهمانان نوروزی برپا شده است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.