دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • نگاه حسن پور به خارج از حوزه انتخابیه

    شناسه : 48570 09 فروردین 1403 - 22:54 ارسال توسط :
    شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص پاره ای از مسائل مهم استان بحث وتبادل نظر کرد.
    نگاه حسن پور به خارج از حوزه انتخابیه
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از میراث آریا؛  شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص پاره ای از مسائل مهم استان بحث وتبادل نظر کرد.

    در این دیدار شهباز حسن‌پور درباره ارائه تسهیلات برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در جیرفت، مسائل و موضوعات مختلف هنرمندان صنایع‌دستی استان از جمله بیمه هنرمندان، ساخت و تجهیز موزه باستان‌شناسی در جیرفت و مشکلات پروازهای کرمان گفت‌وگو شد.

    توجه و پیگیری توسعه گردشگری در مناطق مختلف استان از جمله ارگ راین، باغ شاهزاده ماهان و کویر لوت، رویداد برداشت گل‌محمدی و ضرورت اقداماتی در راستای ثبت جهانی آن، توسعه گردشگری مذهبی و فرهنگی با محوریت شهید سلیمانی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

    در دیدار نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث‌فرهنگی تعدادی از فعالان گردشگری، هنرمندان صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حضور داشتند.

    🔴گفتنی است هرچند اظهار نظر در خصوص مسائل مختلف کشور در حیطه اختیارات نمایندگان محترم بوده و امری عادی تلقی می گردد اما سابقه رایزنی های شهباز حسن پور به عنوان سیاستمداری چابک و از طرفی دست بالا در جلب اعتماد مردم کرمان و راور به عنوان منتخب مجلس دوازدهم و نگاه جامع الاطراف وی به استان؛ خاصه تاکید بر تامین موزه منطقه ای و زیر ساختهای گردشگری جیرفت و جنوب استان که بحث استان شدن آن این روزها داغ بوده و قرار است لایحه دولت در این خصوص در مجلس دوازدهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد؛ اظهارات وی را کانون توجه قرار داده است؛ اظهاراتی که فرجام آن را باید به فال نیک گرفت.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.