دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در شهر کرمان

    شناسه : 48577 10 فروردین 1403 - 17:42 ارسال توسط :
    رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائۀ خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.
    محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در شهر کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائۀ خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.

    سرهنگ اسماعیل خوشوقت با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پرتردد اجرا می‌شود، گفت: «در شهر کرمان در محدودۀ ورودی گلزار شهدا اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت. در این محدوده در بلوار شهید پورجعفری و خیابان شهید یوسف‌الهی هیچ خودرویی نمی‌تواند به سمت گلزار شهدا تردد کند و مسیرها از دو طرف مسدود می‌شود».

    وی افزود: «در بلوار فردوسی شهر کرمان در محدودۀ تکیه عباسعلی نیز اعمال محدودیت ترافیکی داریم و این مسیر از محدودۀ سه‌راهی سعدی و سه‌راهی پروین اعتصامی مسدود می‌شود».

    وی با بیان اینکه در محدودۀ خیابان‌های اطراف مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، ادامه داد: «در این محدوده از مسیر جنوب به شمال رفت به مصلی از سمت تقاطع بلوار پاسداران به سمت میدان عاشورا ورود ممنوع می‌شود».

    به گزارش تسنیم، وی جمعه ۱۰ فروردین‌ماه در ادامۀ اظهارات خود بیان کرد: «این محدودیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استفاده بهتر و بیشتر از این مراسم پر فیض اجرا می‌شود».

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: «از مردم عزیز درخواست داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند تا مراسم در کمال آرامش و امنیت برگزار شود».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.