دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • به ضرب گلوله ماموران؛

    عامل قتل خانوادگی در فاریاب کشته شد

    شناسه : 47573 28 بهمن 1402 - 12:01 ارسال توسط :
    رییس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن عامل قتل و عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان ظرف کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد .
    عامل قتل خانوادگی در فاریاب کشته شد
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان، اظهار داشت:صبح امروز پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هویت (ب.ج) در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود نموده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

    رییس شورای قضایی استان کرمان اعلام کرد:پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک،مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

    نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد:باتوجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل نموده بود دستگیری وی در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.