دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • توسط آتش‌نشانان صورت گرفت؛

    رهاسازی انگشتان پسربچه ١٨ ماهه از بین تیغه‌های چرخ گوشت

    شناسه : 48296 25 اسفند 1402 - 11:04 ارسال توسط :
    آتش نشانان کرمانی ضمن برش‌زدن بدنه فلزی یک چرخ‌گوشت، با کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر، موفق به رهاسازی انگشتان پسربچه ۱۲ ماهه از بین تیغه‌های چرخ گوشت شدند.
    رهاسازی انگشتان پسربچه ١٨ ماهه از بین تیغه‌های چرخ گوشت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در جریان حادثه‌ای مبنی بر گیرکردن دست کودک درون چرخ گوشت، بلافاصله تیم‌ تخصصی امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

    به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ، ابراهیم بابایی گفت: این حادثه عصر پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره یک به محل اعزام شد.

    وی ادامه داد: در این حادثۀ ناراحت‌کننده، پسربچه ۱۸ ماه بر اثر بی‌احتیاطی دست خود را در چرخ گوشت فرو برده است که سبب گیر افتادن انگشتانش می‌شود.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: در این حادثه، آتش‌نشانان که بلافاصله به اورژانس بیمارستان «شهید باهنر» شهر کرمان اعزام شده بودند، عملیات رهاسازی دست کودک را با استفاده از تجهیزات تخصصی و تحت نظارت پزشکان متخصص آغاز کردند و ضمن برش‌زدن بدنه فلزی چرخ‌گوشت، با کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر، موفق به رهاسازی انگشتان پسربچه از بین تیغه‌های چرخ گوشت شدند.

    بابایی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از جداسازی و برش قطعات فلزی چرخ گوشت، به خارج‌کردن دست و انگشتان این کودک خردسال از گلویی و تیغه‌های چرخ گوشت اقدام کردند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.