دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در جلسه امروز هیات دولت صورت گرفت؛

    رسیدگی فوری به ضوابط حقوق و دستمزد ۱۴۰۳

    شناسه : 48507 08 فروردین 1403 - 12:42 ارسال توسط :
    سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال، در جلسه امروز هیئت دولت ضوابط، حقوق و دستمزد مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.
    رسیدگی فوری به ضوابط حقوق و دستمزد ۱۴۰۳
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز هیت وزیران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز دومین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها را مکلف کردند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

    وی افزود: با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد، امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

    بهادری جهرمی با بیان اینکه ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم، گفت: علاوه بر این در جلسه امروز به پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی به روز رسانی قوانین راهنمایی و رانندگی در دستور کار هیئت دولت قرار گرفت./ ایلنا

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.