دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در گردهمایی مدیران دفاتر زیارتی جنوب استان مطرح شد:

    اعزام به کربلا معلی با اقساط ۱۲ ماهه

    شناسه : 30019 13 آبان 1400 - 11:08 ارسال توسط :
    در گردهمایی مدیران دفاتر زیارتی جنوب استان عنوان شد که اعزام به کربلا معلی با اقساط ۱۲ ماهه انجام خواهد شد و دفاتر زیارتی می توانند از هم اکنون حسب دستورالعمل اعلام شده نسبت به ثبت نام زائرین اقدام نمایند.
    اعزام به کربلا معلی با اقساط ۱۲ ماهه
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان اولین گردهمایی مدیران دفاتر زیارتی جنوب استان به میزبانی دفتر زیارتی میعاد در شهر جیرفت تشکیل گردید.

    در این جلسه که “محمد علی مجد” معاون حج وزیارت استان کرمان، حسین قوامی مقدم و حسن آبرون مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان حضور داشتند؛ دستورالعمل اعزام هوایی زائرین به عتبات عالیات تشریح گردید.

    محمد علی مجد با تاکید بر لزوم کاهش تصدی گری حج وزیارت درامر تدارک و اعزام زائرین اظهار داشت: با هماهنگی که با دفتر مرکزی کارگزاران استان کرمان صورت گرفته است؛ مدیریت حج وزیارت استان کماکان در امور فرهنگی، تامین مداح و روحانی، همچنین بیمه حوادث، بیمه امنیت و بیمه هلال احمر بر روند اعزام زائرین نظارت خواهد داشت.

    مجدافزود: حج و زیارت تلاش دارد تا با طراحی نرم افزار در محاسبه پکیج سفرهای عتبات عالیات زمینه را برای اقدام و آزادی عمل بیشتر دفاتر زیارتی فعال فراهم نماید.

    معاون حج وزیارت استان خاطر نشان کرد: به دلیل سهولت اعزامها و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ها با هماهنگی انجام شده استانهای کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و یزد در امر اعزام زائرین و تامین ظرفیت پروازها به صورت متمرکز مشارکت خواهند داشت.

    حسین قوامی مقدم مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان نیز در این جلسه با تشریح اقدامات انجام شده توسط شرکت مرکزی کارگزاران و موانع و چالش های پیش رو اظهار امیدواری کرد که با فرو كش كردن همه گیری کرونا دفاتر زیارتی استان بتوانند با همکاری و همفزایی خلاء ناشي از توقف دوساله را جبران نمایند.

    حسن آبرون عضو هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان نیز با تاکید بر لزوم تبعیت از ضوابط و دستورالعملهای حج و زیارت توسط کارگزاران و دفاتر زیارتی استان اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده از این پس علیه افراد غیر مسوول که بدون هماهنگی و مجوز حج وزیارت اقدام به اعزام زائر می نمایند به عنوان اخلال در نظام اقتصادی اقامه دعوا خواهد شد.

    آبرون افزود: به زودی اعزام زائرین عتبات عالیات به صورت پروازی و توسط هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد و دفاتر زیارتی می توانند از هم اکنون حسب دستورالعمل اعلام شده نسبت به ثبت نام زائرین اقدام نمایند.

    وی افزود: با هماهنگی که با بانک گردشگری صورت گرفته است به هر زائر ۱۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

    عضو هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران هزینه تقریبی رفت و برگشت زائرین از کرمان به بغداد و بالعکس را ۹۴ میلیون ریال ذکر کرد که در صورت استفاده از وام میزان کارمزد بر اساس ۱۸ در صد نیز به آن اضافه خواهد شد و متقاضیان می توانند جزئیات را از دفاتر زیارتی مجاز استان جویا شوند.

    لازم به ذکر است در این جلسه که به میزبانی دفتر زیارتی میعاد و آژانس سیاحتی معین گشت در شهر جیرفت تشکیل شده بود مدیران و نمایندگان دفاتر زیارتی جنوب استان شامل دفاتر : میعاد، بصیرت، نورا، سرای گلشن رودبار جنوب و نسیم شوباد کهنوج نیز حضور داشتند که داوطلبان اعزام به کربلای معلی می توانند از هم اکنون جهت ثبت نام به دفاتر مذکور مراجعه نمایند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.