یکشنبه _ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9667 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • سرمربی تیم فوتسال شهرداری جیرفت:

    با حفظ سهمیه سال آینده تیم قدرتمندتری روانه مسابقات خواهیم کرد

    شناسه : 31923 26 بهمن 1400 - 2:34 ارسال توسط :
    احمد صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری جیرفت با بیان اینکه حضور جیرفت در لیگ یک فوتسال کشور یک دستاورد بزرگ است گفت: با حفظ سهمیه سال آینده تیم قدرتمندتری روانه مسابقات خواهیم کرد.
    با حفظ سهمیه سال آینده تیم قدرتمندتری روانه مسابقات خواهیم کرد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ تیم فوتسال شهرداری جیرفت که به عنوان یکی از سه نماینده استان کرمان برای اولین بار در لیگ دسته یک فوتسال کشور شرکت کرده است فصل را با «محسن زارعی» مربی نام آشنای فوتسال کشور شروع کرد اما شکست در چهار بازی اول باعث شد تا زارعی از شهرداری جدا شود و احمد صالحی که سال گذشته هدایت تیم جیرفت را در لیگ دسته دو فوتسال کشور برعهده داشت بار دیگر روی نیمکت این تیم بنشیند.

    تیم شهرداری با صالحی تاکنون ۳ بازی انجام داده که حاصل آن یک پیروزی و دو شکست بوده است.

    احمد صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری جیرفت در گفتگو با خبرنگار هفته نامه گلدشت در خصوص وضعیت این تیم در لیگ دسته یک فوتسال کشور اظهار کرد: خوشحالم که یکبار به جیرفت آمدم و امیدوارم بتوانم برای سربلندی فوتسال این شهر قدم کوچکی بردارم. فوتسال جیرفت نسبت به سال های گذشته پیشرفت کرده است و این دو سالی که به عنوان مربی در جیرفت فعالیت می کنم سعی کردیم سال به سال تغییرات ایجاد کنیم که این اتفاق افتاده و فوتسال جیرفت در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

    او افزود: حضور جیرفت در لیگ یک فوتسال کشور یک دستاورد بزرگ است و یک نکته اساسی که در تیم جیرفت وجود دارد تجربه پایین بازیکنان جیرفتی در چنین رقابت هایی می باشد، هر چند بازیکن غیربومی هم گرفتیم اما تیم دیر بسته شد و زمان کافی برای آماده سازی نداشتیم و این یک مقدار کار را برایمان سخت کرد اما تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتیجه را بگیرم و سهمیه لیگ یک را حفظ نماییم.

    صالحی با بیان اينکه هدفمان خوشحال کردن مردم جیرفت است یاداور شد: فوتسال جیرفت در ابتدای راه است و از همه علاقه مندان و مسئولین شهر میخواهم که با حمایت خودشان کمک کنند تا این تیم در لیگ یک بماند و با کسب تجربه برای سال آینده حضوری پررنگ تر و قدرتمند در لیگ یک داشته باشیم.

    صالحی با اشاره به اهمیت کار در تیم های پایه گفت: در کنار تیم داری در رده بزرگسالان باید توجه ویژه ای به بحث استعدادیابی شود و نقش هیات فوتبال و آموزش و پرورش در این خصوص باید پررنگ تر باشد و با آموزش بازیکنان در سنین پایه برای تیم بزرگسالان پشتوانه سازی کنیم و با اضاف شدن بازیکنان جوان به تیم شهرمان کمک کنیم.

    وی افزود: یک نکته ی دیگر که برای من جدای از بحث فنی جالب است و می تواند الگویی برای دیگر باشگاه های کشور باشد حضور یک بانو به عنوان مدیرعامل باشگاه است و این باعث ایجاد انگیزه در بین دختران می شود و نشان از توانمندی بانوان در مدیریت باشگاه ها دارد.

    صالحی در پایان از شهردار، مديرعامل و کلیه مجموعه باشگاه به ویژه شرافت امیرفضلی که همگی به صورت شبانه روزی برای موفقیت تیم تلاش می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.


    دبیر سرویس ورزشی: محمدرضا صالحی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.