جمعه _ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • راهداری:

    همۀ راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز است

    شناسه : 48941 29 فروردین 1403 - 15:34 ارسال توسط :
    سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه گفت: «خوشبختانه تا این لحظه همۀ راه‌های شمال استان باز هستند و تردد ایمن در آن‌ها برقرار است».
    همۀ راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز است
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه گفت: «خوشبختانه تا این لحظه همۀ راه‌های شمال استان باز هستند و تردد ایمن در آن‌ها برقرار است».

    علی عبداللهی افزود: «تعدادی از مسیرهای روستایی دچار آبگرفتگی بودند که طبق آخرین گزارش راهداران، مشکل این محورها نیز برطرف شده است».

    وی ادامه داد: «برخی از مسیرهای عشایری مسدودند که در حال حاضر با همکاری اداره‌کل عشایری در حال بازگشایی این مسیرها هستیم».

    به گزارش ایسنا کرمان، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان اظهار کرد: «فعالیت اصلی این سامانۀ بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه‌شب دوباره بارندگی‌ها در سطح استان خواهیم داشت».

    عبداللهی به مردم توصیه کرد: «سفرهای غیرضرور خود را در دوره‌های بارندگی‌های شدید لغو کنید».

    وی بیان کرد: «همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانۀ بارشی در جاده‌ها به خودروهایی که دچار مشکل شده بودند امدادرسانی کرده‌اند».

    وی افزود: «حدود ۳۵۰ نیروی راهداری و حدود ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند».

    عبداللهی اضافه کرد: «سامانۀ تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها همچنان مطمئن‌ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محورهای برون‌شهری است لذا رانندگان می‌توانند از طریق این سامانۀ تلفنی به سهولت اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.