جمعه _ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • راهداری جنوب کرمان:

    جادۀ جیرفت – بلوک – فاریاب مسدود شد

    شناسه : 48944 29 فروردین 1403 - 15:39 ارسال توسط :
    راهداری جنوب استان اعلام کرد که جادۀ جیرفت - بلوک محدودۀ روستای کریم‌آباد به‌علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود شده و مسیر جایگزین، جیرفت - کُنارصندل – حسین‌آباد دهدار - بلوک است.
    جادۀ جیرفت – بلوک – فاریاب مسدود شد
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ راهداری جنوب استان اعلام کرد که جادۀ جیرفت – بلوک محدودۀ روستای کریمآباد به‌علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود شده و مسیر جایگزین، جیرفت – کُنارصندل – حسین‌آباد دهدار – بلوک است.

    جاده جیرفت – بلوک در مسیر جیرفت – فاریاب قرار دارد.

    جاده رودبارجنوب به دلگان در سیستان و بلوچستان نیز به علت طغیان رودخانه ها مسدود است.

    فرماندار گُنبکی نیز از انسداد راه ارتباطی ۵۰ روستا به علت بارش شدید باران در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد و گفت: «از اوایل صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) با جاری‌شدن ۲ رودخانۀ فصلی گَزبهمن و پاسُرخ مسیر دسترسی به این روستاها قطع شده است».

    مجید اَمینیان بیان کرد: «ارتباط تلفنی با این روستاها به دلیل وجود دکل مخابراتی در این منطقه وصل است و شب گذشته برق این روستاها قطع شده بود که توسط اکیپ خودرویی اداره برق، مشکل برطرف شد».

    به گزارش ایرنا کرمان، وی در ادامه اظهار کرد: «با توجه به تصمیم ستاد بحران شهرستان، اکیپ خودرویی برق در منطقۀ کوهستانی مستقر شده است تا در صورت وجود مشکل، سریع به امداد روستاییان برسد».

    اَمینیان ادامه داد: «این روستاها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان گنبکی قرار دارند و جاری شدن سیلاب و تخریب مسیر، موجب انسداد راه آنها شده است».

    وی گفت: «تیم‌های امدادی در منطقه مستقر هستند اما با توجه به جریان شدید آب و سیلاب، برای بازگشایی مسیر باید منتظر فروکش کردن آب باشیم».

    اَمینیان توضیح داد: «این روستاها از توابع دهستان زیارت‌شاه و از مناطق کوهستانی شهرستان گُنبکی محسوب می‌شوند».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.