جمعه _ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9684 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تاکید کرد؛

    لزوم تقویت و نصب دوربین های سرعت سنج در محورهای استان

    شناسه : 48931 29 فروردین 1403 - 8:45 ارسال توسط :
    رئیس پلیس راه شمال استان در نشستی با سرپرست اداره کل حمل و نقل و راهداری بر تقویت و نصب دوربین های سرعت سنج در محورهای حادثه خیز تاکید کرد.
    لزوم تقویت و نصب دوربین های سرعت سنج در محورهای استان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/‌ سرهنگ”علی رضایی” با تاکید بر تقویت و فعال سازی سامانه های هوشمند در سطح راه های استان افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، تمامی محورهای استان مجهز به سامانه های هوشمند سرعت سنج شوند چرا که تاثیر بسزایی در کاهش حوادث و سوانح جاده ای ایفا می کند.

    سرهنگ رضایی ادامه داد: راه اندازی گشت های مشترک راهداری و پلیس بسیار حائز اهمیت است تا ادارات شهرستان ها در سراسر استان با برنامه ریزی مناسب اقدام کنند چرا که حضور همه جانبه این دو دستگاه در کنار هم قطعا در روان سازی ترافیک موثر است.

    سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه راهداری و پلیس راه دو اجزای جدایی ناپذیرند گفت: در ظاهر تنها لباسمان باهم فرق می کند ولی در اصل هدفمان یکی است و امیدواریم خروجی این تعامل و نشست ها کمک به حفظ جان مردم باشد.

    لازم به ذکر است تقویت سامانه های هوشمند ،رفع نقاط پرحادثه از قبل تعیین شده، راه اندازی گشت های تلفیقی،ایمن سازی محورهای دوطرفه با جایگزین کردن موانع بتنی به جای گاردریل،اجرای طرح های مشترک راهداری و پلیس با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

     

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.