جمعه _ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9684 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان خبر داد:

    تولید و بازنشر بیش از ۴هزار اثر رسانه‌ای توسط خادمیاران رضوی کرمان

    شناسه : 48916 28 فروردین 1403 - 21:50 ارسال توسط :
    مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: طی یک سال اخیر؛ خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع)در استان بیش از ۳ هزار اثر تولید و منتشر کردند.
    تولید و بازنشر بیش از ۴هزار اثر رسانه‌ای توسط خادمیاران رضوی کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: طی یک سال اخیر؛ خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع)در استان کرمان بیش از ۳ هزار اثر تولید و منتشر کردند.

    حامد شجاعی افزود: تولید و بازنشر بیش از یک هزار کلیپ، استوری موشن، نماهنگ و بیش از ۴هزار فریم عکس خبری ، ضبط بیش از ۳۰۰ دقیقه فیلم از برنامه ها و فعالیت های خادمیاری و انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری، اعزام گروه مستندساز به مشهد مقدس در دهه آخر ماه صفر، نیمه شعبان و عید نوروز به مشهد مقدس و اعتاب مقدسه بخشی از عملکرد خادمان رسانه‌ای امام رضا علیه السلام در استان کرمان در یک سال گذشته است.

    به گزارش آستان نیوز از کرمان ؛ حامد شجاعی با بیان اینکه در استان کرمان دویست نفر خادمیار رسانه ای مشغول خدمت هستند اظهار داشت: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان کرمان برای خدمت به بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام در قالب نذر رسانه نزدیک به ۸۰ نفر نیز به عنوان یاور رضوی توفیق خدمت داشته‌اند.

    وی همچنین با اشاره به حجم زیاد تولید اخبار فعالیت‌های کانون های خدمت رضوی و انتشار در پایگاه های خبری و رسانه‌ها گفت: بیشترین تعداد اخبار به ترتیب مربوط به شهرستان کرمان، جیرفت، رفسنجان و بم می‌باشد.

    وی بابیان اینکه هر شخصی در هر جایگاه و مرتبه ای می‌تواند به اسم امام رضا به محبین و اردتمندان( زائرین ومجاورین) به امام هشتم خدمت کند اظهار داشت: یک خادم رسانه‌ای می‌تواند با قلم و دوربین خود و نوشتن یک یادداشت یا گزارش خبری یا انتشار یک عکس از حرم مطهر امام رضا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حال و هوای حرم مطهر رضوی را به مخاطب منتقل نماید.

    شجاعی با بیان اینکه مستندسازی سفر کاروان‌های زیارت اولی از دیگر برنامه‌های کاری این کانون می‌باشد افزود: در این راستا هماهنگی و مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، اعزام این کاروان‌ها نظیر کاروان زیارت اولی دانش‌آموزان ناشنوا و معلول کرمان مستندسازی شده است.

    وی با اشاره به طرح چهارشنبه‌های امام رضایی (روز زیارتی امام رضا) گفت: تولید یک استوری موشن یا نماهنگ زیبا با محتوای امام رضایی در این روز میتواند در دل مخاطب تاثیرگذار باشد؛ لذا یک بخش تولیدات رسانه‌ای خادمیاران مرتبط با چهارشنبه‌های امام رضایی و طرح “به وقت سلام” می‌باشد که در ساعت هشت صبح همراه با صلوات خاصه در فضای مجازی منتشر می‌شودکه در همین راستا بیش از ۷۳۰ اثر در قالب پست و استوری تولید و همراه با خطبه های نهج البلاغه در فضای مجازی منتشر شده است .

    شجاعی خاطرنشان ساخت: مستندسازی پویش چهارشنبه های امام رضایی در مدارس استان کرمان، پویش سفره های همدلی در ماه مبارک رمضان، پویش مژده بهار ، رواق خدمت و …. از دیگر تولیدات رسانه ای این کانون در یک سال گذشته می‌باشد.

    وی در پایان از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان در بازنشر آثار و تولیدات مکتوب در پایگاه‌های خبری و نشریات به مناسبت‌های مختلف نظیر اربعین و دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر تقدیر و تشکر کرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.