سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9719 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • توضیحی راجع به استعفای ربانی شهردار جیرفت

    شناسه : 48734 22 فروردین 1403 - 1:43 ارسال توسط :
    انتشار خبر ناگهانی استعفای شهردار جیرفت به نقل از یکی از اعضای شورا آن هم در آستانه عید سعید فطر خاطر شهروندان را مکدّر کرد و بازتاب گسترده ای در بین مردم داشت و غالب شهروندان در پشتیبانی از شهردار این حرکت را محکوم‌کردند.
    توضیحی راجع به استعفای ربانی شهردار جیرفت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان،؛ انتشار خبر ناگهانی استعفای شهردار جیرفت به نقل از یکی از اعضای شورا آن هم در آستانه عید سعید فطر خاطر شهروندان را مکدّر کرد و بازتاب گسترده ای در بین مردم داشت و غالب شهروندان در پشتیبانی از شهردار این حرکت را محکوم‌کردند.

    در پی این موج مخالفت مردمی، ابتدا مهندس حجت دلفاردی رئیس محترم شورای شهر و سپس روابط عمومی شهرداری این خبر را از بیخ و بن تکذیب کردند و آن را شایعه خواندند.

    حال این سوال مطرح است که اولا : عضو محترم شورا چگونه ممکن است چنین شایعه ای را طراحی وبه رسانه ها اعلام کند.؟

    ثانیا : تکذیب کنندگان این خبر خود بهتر می دانند که در روابط بین برخی اعضای شورا با شهردار تا کنون‌چه گذشته است که وی را فرضا مجبور به چنین واکنشی نماید.

    ثالثا : آیا این امکان فراهم نبود که شهردار محترم در پی انتشار این خبر طی مصاحبه ای آن را صراحتا تکذیب نموده و اعلام نماید که استعفایی در کار نبوده است؟

    به هرحال چیزی که مسلم و غیر قابل انکار است این است که شهردار از بدو ورود به جیرفت منشأ خدمات چشمگیری بوده است و به نظر می رسد همچنان برخی اختلافات عمیق و زیر پوستی بین برخی اعضای محترم شورا  گاه و بی گاه تنشی را در سطح شهر ایجاد می کند که بعد از واکنش مردم مجبور است عقب نشینی کرده و برای جبران و سرپوش نهادن برآن، واقعیات را منکر شود.

    به هرحال امید است اگر برای شهردار محترم رنجش خاطری پیش آمده است هر چه سریعتر با تفقد و دلجویی از وی برطرف شده و آرامش به شهر بازگردد؛ اگر هم به قول بعضی ها شایعه بوده است حقایق برای مردم تبیین و توضیح داده شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.