سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9713 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • یادداشت مدیرمسوول

    عذرخواهی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قدم اول در تعامل با رسانه ها

    شناسه : 19466 17 شهریور 1399 - 8:50 ارسال توسط :
    در پی جوابیه موهن اخیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، خطاب به دو رسانه جنوبی که عملکرد مسوولین دانشگاه و بیمارستان ایه الله کاشانی این شهر را در عدم تامین برق اضطراری نیز به نقد کشیدند؛ اقدام به موقع رئیس دانشگاه و اعلام مراتب عذرخواهی و دلجویی از جامعه خبری، تنش به وجود آمده را تا حدودی کاهش داد که می تواند آغازی باشد بر تداوم همکاری جدی تر رسانه ها با حوزه سلامت و درمان منطقه.
    عذرخواهی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قدم اول در تعامل با رسانه ها
    پ
    پ

    بختیار مجاز- در پی قطع شبانه برق بیمارستان آیه الله کاشانی جیرفت و ریسک انتقال بیماران به سایر مراکز درمانی شهر، برخی رسانه ها بنا به وظیفه و رسالت خبری خود ضمن تحسین سرعت عمل در انتقال بیماران؛ عملکرد مسوولین دانشگاه و بیمارستان را نیز به نقد کشیدند که چگونه ممکن است در یک بیمارستان که تنها مرکز زنان و زایمان در منطقه نیز می باشد؛ سیستم برق اضطراری کار نکند و ژنراتورهای آن نتواند به موقع روشنایی لازم را تامین کند و در واقع بیماران را با یک فاجعه بالقوه روبرو نماید.

    متعاقب انتشار این مطلب در هفته نامه “خرما” و “پایگاه خبری ترنم” جوابیه ای موهن خطاب به مدیران این دو رسانه از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منتشر شد که افکار عمومی وخاطر جامعه رسانه را مکدر و مجبور به واکنش نمود که با اقدام به موقع دکتر مکارم رئیس دانشگاه و اعلام مراتب عذرخواهی و دلجویی از جامعه خبری تنش به وجود آمده تا حدودی کاهش پیدا کرد.

    بی شک واکنش قابل تحسین رئیس دانشگاه می تواند آغازی باشد بر تداوم همکاری جدی تر رسانه ها با حوزه سلامت و درمان منطقه که این روزها در خط مقدم مبارزه با بلای خانمان سوز کرونا درحال جهاد و مبارزه اند.

    لازم به ذکر است قرائنی نیز وجود دارد افرادی پشت پرده کماکان تلاش می کنند تا فضا را همچنان ملتهب نگه داشته و با تشدید اختلاف بین دانشگاه ورسانه ها؛ وقت وانرژی آنها را مصروف منازعات بی حاصل نموده تا شاید از این نمد برای خود کلاهی بدوزند.

    می طلبد ریاست دانشگاه در راستای ضرورت شفافیت عملکرد به ابهامات و سوالات اهالی رسانه پاسخ دهد و با رصد فعالیتهای حوزه روابط عمومی و رفع معایب موجود این تعامل را تسهیل نماید.

    منتشر شده در شماره ۶۲۶ هفته نامه گلدشت به تاریخ ۹۹/۰۶/۱۶

    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    بامجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.