دوشنبه _ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9672 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • پاداش های قابل توجه وزارت نیرو برای مشترکین کم مصرف برق
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ همشهریان عزیز استان پهناور و صاحب تمدن کرمان‌، برای صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافه، سرویس بموقع کولرهای آبی و حتی کولرهای گازی را جدی بگیرید.

    تعویض و روغنکاری یاتاقان ها برای چرخش روان پره ها و تنظیم دقیق تسمه و تحت کشش نبودن زیاد آن در کولرهای آبی و تعویض فیلترهای کولرهای گازی راهکارهای ساده ای برای کاهش مصرف برق هستند.

    در تابستان امسال همه با هم با کمی دقت در مصرف تجهیزات برقی که در منزل و‌محل کار اطراف ما وجود دارند (شاید نیازی هم برای استفاده در همان لحظه از این وسایلی که دور از حواس ما مصرف برق دارند نداشته باشیم) میتوانیم به پایداری شبکه برق و برخورداری همه هم میهنان عزیزمان از انرژی گرانبهای برق کمک کنیم.

    حتی اگر نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته باشیم از پاداش تشویقی تا ۲۰ برابر قیمت فروش هر کیلووات بهره مند می شویم(قیمت فروش هر کیلووات ۱۰۰ تومان هست و برای مصارف زیر الگو و شرط کاهش نسبت به دوره قبل برای هر کیلووات کاهش ، ۲۰۰۰ تومان پاداش پرداخت می شود).

    از اول خردادماه امسال حتی اگر مصرف برق شما بالای الگوی مصرف باشد به ازای هر کیلووات کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال قبل از پاداش تشویقی برخوردار می شوید.

    کرمانی های عزیز ، وزارت نیرو امسال برای کسی که واقعا مصرف برق خودشو صحیح مدیریت کنه و جمع کیلوواتی که نسبت به سال گذشته کاهش میده قابل توجه باشه پاداش های قابل توجهی پرداخت میکنه.
    به سایرین این موضوع مهم را حتما اطلاع دهید.

    روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان
    www.nked.co.ir

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.