پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • صدای مردم

    گُل بویِ بد بو

    شناسه : 22571 08 دی 1399 - 21:21 ارسال توسط :
    بوی بد روغن گُل بو که گویا برای تهیه آن صف های کرونایی توزیعش را تحمل کرده اند؛ برای مصرف کنندگان آن معما شده است و خواهان رسیدگی به این موضوع و توضیحاتی در این رابطه از سوی مسوولین مربوطه هستند.
    پ
    پ

    *پایگاه خبری گلدشت کرمان_ الو گلدشت؛ بنده یکی از اهالی روستای شریف آباد بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان جیرفت هستم که به نمایندگی از اهالی از شما میخواهم این پیام ما را به گوشِ ناشنوای مسوولین مربوطه برسانید.

    آقایان! فرمودید در شرایط وحشتناک کرونایی هستیم ولی با این وجود از اوج گرما تا الان در اوج سرما به بهانه صف های متعدد و برای گرفتن حق و تامین مایحتاج زندگی مان، ما را مجبور به بیرون آمدن از خانه هایمان کردید که چه بسا چندین نفر از همین صف ها به بیماری کرونا مبتلا شده و بعضی هم به دیار باقی شتافتند.

    اما این دیگر از حد انصاف و وجدان در حق ملت گذشته است که حتی روغن تنظیم بازاری را از طریق توزیع کننده ها به قیمت بالا به مردم بدهید که به دلیل بوی به شدت بد و متعفنش، فقط یک بار بشود ِآن را مصرف کرد.

    ما اهالی روستای شریف آباد تقریبا همگی از این روغن تهیه کرده و بعد از بازکردن درب آن و اولین مصرف به دلیل بوی خیلی بدش، حالمان بد شده و دیگر نتوانستیم استفاده کنیم.

    سوال ما از شما مسوول مربوطه این است: دلیل این بوی بد روغن گل بو چیست؟ اصلا مطمئنید قابل استفاده است؟ آیا شما هم در خانه هایتان از این روغن استفاده می کنید؟
    اگر کسی جانش را بخاطر مصرف این روغن از دست بدهد، شما پاسخگو هستید؟


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.