پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت ارتحال آیه الله هاشمی رفسنجانی

    شناسه : 5818 23 دی 1395 - 3:45 ارسال توسط :
    به گزارش پایگاه خبری گلدشت به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت نمودند.
     
    پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت ارتحال آیه الله هاشمی رفسنجانی
    پ
    پ
     
    پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان
     
     
     
     
     
    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت نمودند.
     
    به گزارش پایگاه خبری گلدشت به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت نمودند.
     
    متن پیام به شرح ذیل می باشد:
    افول ستاره عمر یک مجاهد واقعی و یک انقلابی ولایت مدار داغی بس سنگین و ناگوار را بر دل ایرانیان و به ویژه کرمانیان نشاند و اشک ماتم را میهمان دیدگان پر مهر و قدرشناس آنها کرد.
    فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بی شک دردی جانکاه برای همه انقلابیون و دلسوزان این نظام است که تا ابد می سوزد و می سوزاند چرا که تکرار چنین اسطوره بزرگی را به دشواری میتوان یافت.
    اهالی دیار کریمان که این روزها سوگوار و ماتم دیده از داغ فرزند خلف سرزمین خود هستند، در روز 
     
    ✔️شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری
     
    ✔️ ساعت ۳ بعد از ظهر
     
     با حضور در آئین ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع)،ضمن نکوداشت یاد آن مجاهد واقعی،مرهمی بر دل خانواده و فرزندان آن مرحوم خواهند بود.
    در این مجال از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در این آئین که با حضور خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد، دعوت می شود.
     
    سید یحیی جعفری
    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان
     
    علیرضا رزم حسینی 
    استاندار کرمان
     
    حسین امیری خامکانی
    رئیس مجمع نمایندگان استان
     
     
     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.