چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • احمدی نژاد فرسنگی خادمیار رسانه ای کرمان باز هم خوش درخشید

    وقتی روایتِ سبک زندگی “شهید امر به معروف و نهی از منکر” برتر شناخته می شود

    شناسه : 47677 06 اسفند 1402 - 13:30 ارسال توسط :
    "نعیم احمدی نژاد فرسنگی" خادمیار رسانه ای کرمان موفق به کسب رتبه برتر در همایش علمی نقش امر به معروف و نهی از منکر در توسعه فرهنگی اجتماعی هرمزگان گردید.
    وقتی روایتِ سبک زندگی “شهید امر به معروف و نهی از منکر” برتر شناخته می شود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ نعیم احمدی نژاد فرسنگی خادمیار رسانه ای و نویسنده کرمانی در همایش علمی منطقه ایِ نقش امر به معروف و نهی از منکر در توسعه فرهنگی اجتماعی که در شهر بندر عباس و به میزبانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار شد با ارائه مقاله ای با عنوان روایتی از سبک زندگی شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید مرتضی ضیاءعلی، موفق به کسب برتر شد.

    به گزارش آستان نیوز از کرمان ، نعیم احمدی نژاد فرسنگی، مدیر گروه جهادی نعیم قلم در این باره گفت: شهید مرتضی ضیاءعلی آمر به معروف و ناهی از منکری بود که نسبت به جرم و گناهانی که در جامعه رخ میداد بی تفاوت نبود و همین حساسیتش نسبت به انجام گناه در جامعه بود که باعث رستگاری اش شد.

    وی افزود: شهيد مرتضي ضياءعلي از بسيجيان پايگاه مقاومت هيات شهداي بيت‌الله الحرام کرمان بود که با ضربات چاقو چند تن از اراذل و اوباش به شهادت رسید.

    احمدی نژاد فرسنگی بیان داشت: از جمله ویژگی‌های ممتاز شهید ضیاعلی می‌توان به پایبندی تمام و کمال به امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از مظلومان ، رسیدگی‌ به فقرا و محرومان و تعصب شدید روی حجاب و عفاف اشاره نمود.

    وی با بیان اینکه این مقاله با هدف تجلیل از مقام شهید مرتضی ضیاءعلی، ارائه الگوی مناسب برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، معرفی سیره و سبک زندگی شهید مرتضی ضیاءعلی نوشته شد افزود: هدف از تاسیس گروه جهادی نعیم قلم توسعه فرهنگ‌ایرانی اسلامی در داخل و خارج کشور است.

    احمدی نژاد فرسنگی خاطر نشان ساخت: فرهنگ، به عنوان شناسنامه یک ملت است و هویت فرهنگی به عنوان سند تاریخی تلاش ها و خلاقیت ها ، افتخارات و در مجموع فراز و فرود های افتخارآمیز  یا عبرت آموز گذشته و حال یک ملت محسوب می شود .

    وی با تاکید بر اینکه حفظ هویت فرهنگی هر ملتی در تعامل با سایر فرهنگ ها، دغدغه وطن دوستانی است که از آبشخور آن فرهنگ سیراب شده اند و با لالایی آرام بخش و جان نواز مام میهن در بستر آن فرهنگ رشد و تکامل فکری و معنوی پیدا کرده اند افزود: این گروه جهادی با هدف گسترش فرهنگ اسلامی – ایرانی در داخل و خارج از کشور از دوسال گذشته که مجوزش را از ستاد امر به معروف و نهی از منکر دریافت کرده، تا کنون کتاب های زیادی در زمینه گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در داخل و خارج از کشور منتشر کرده است که می توان به کتبی چون زندگینامه شهدای شاخص شهرستان کرمان، من ایرانی هستم با فرهنگی غنی، من یک ایرانی مسلمان و صلح طلب هستم، دفاع شرافتمندانه ایرانی و همچنین کتاب هایی در زمینه معرفی سیره و سبک امامان اشاره کرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.