سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9718 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • وضعیت ورزشگاه تختی جیرفت؛ افتضاح!

    شناسه : 42977 01 مرداد 1402 - 22:02 ارسال توسط :
    ورزشگاه تختی جیرفت که در قلب شهر قرار دارد و روزانه بیشترین تعداد ورزشکار را در سطح شهرستان پذیرا می باشد این روزها حال و روز خوشی ندارد.
    وضعیت ورزشگاه تختی جیرفت؛ افتضاح!
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ ورزشگاه تختی جیرفت که در قلب شهر قرار دارد و روزانه بیشترین تعداد ورزشکار را در سطح شهرستان پذیرا می باشد این روزها حال و روز خوشی ندارد.

    این مجموعه ورزشی که از یک چمن طبیعی، یک سالن چندمنظوره( فوتسال، والیبال، بسکتبال)، دو سالن رزمی( تکواندو، کاراته، کیک بوکسینگ، بوکس، کونگ فو) و یک استخر شنا(بلااستفاده) تشکیل شده به بخش خصوصی واگذار شده است و متاسفانه این روزها بیشتر شبیه یک مخروبه است تا یک ورزشگاه و از حداقل امکانات رفاهی و ورزشی برخوردار می باشد آنهم در حالی که فصل تابستان است و دانش آموزان برای اوقات فراغت خود در رشته های گوناگون ورزشی ثبت نام کرده اند تا در عرصه رقابت های کشوری و بین المللی حضور پیدا کنند اما آیا با شرایط حاد این مجموعه می توانیم انتظار پرورش استعدادهای ورزشی را داشته باشیم؟

     

    از طرفی رقابت های فوتبال استانی و کشوری در همین مجموعه برگزار می شود و در حال حاضر شاهد برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان هستیم که این مسابقات در گرمای ۵۰ درجه از ساعت ۱۶:۳۰  آغاز می شود و نه تنها این مجموعه آب سردکن ندارد بلکه یک جای مناسب که ورزشکاران از همان آب شیر گرم هم استفاده کنند وجود ندارد.

    متاسفانه مجموعه ورزشی تختی از حداقل امکانات اولیه نظیر سرویس بهداشتی مناسب، آب سردکن، روشنایی شبانه، سیستم خنک کننده استاندارد برخوردار نیست.

    پیست دو ومیدانی هم  پر از چاله و علف های هرز است که اصلا قابل استفاده نمی باشد. ساختمان خانه جوان نیز نیمه کاره رها شده و منتظر تامین بودجه برای ادامه کار است. برای سیستم آب رسانی بارانی چمن فوتبال هم که بیش از ۸ ماه است اطراف چمن کانال جهت لوله گذاری حفر شده است و فقط لوله گذاری انجام شده و ادامه کار توسط پیمانکار رها شده است که این کانال بسیار خطرناک است و هر لحظه امکان سقوط بچه های مدارس فوتبال یا بازیکنان تیم های فوتبال در آن وجود دارد.

    نکته دیگر این مجموعه که جای تعجب دارد این است که با وجود حفر چاه و نصب موتور آب که دو سال قبل راه اندازی شده؛ بخشی از چمن در حال خشک شدن است.

    گفتنی است مجموعه ورزشی تختی جیرفت در حال حاضر به بخش خصوصی واگذار شده است و اداره ورزش وجوانان، هیات های ورزشی به ویژه هیات فوتبال باید نظارت بیشتری بر این مجموعه داشته باشند تا ورزشکاران از حداقل امکانات جهت تمرینات بتوانند استفاده نمایند؛ همچنین انتظار می رود هیات فوتبال شهرستان از همین پول ورودی برگزاري متعدد مسابقات، حداقل یک آب سردکن در این مجموعه نصب نماید.

     

    نظرات

    یک پاسخ برای “وضعیت ورزشگاه تختی جیرفت؛ افتضاح!”
    1. خدا لعنت کنه اونی که بانی و باعث این بدبختی ها ست
      بچه های مظلوم جیرفت

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.