پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در آستانۀ تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد؛

    نحوۀ حضور و ثبت‌نام هیات‌های عزاداری در عزاخانه سادات خوشرو

    شناسه : 43069 04 مرداد 1402 - 12:13 ارسال توسط :
    عزاخانه سادات خوشرو با اعلام آمادگی میزبانی از هیات‌ها و دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، درخصوص نحوۀ حضور و ثبت‌نام هیات‌های عزاداری در این عزاخانه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
    نحوۀ حضور و ثبت‌نام هیات‌های عزاداری در عزاخانه سادات خوشرو
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ عزاخانه سادات خوشرو با اعلام آمادگی میزبانی از هیات‌ها و دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، درخصوص نحوۀ حضور و ثبت‌نام هیات‌های عزاداری در این عزاخانه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

    در این اطلاعیه از نمایندگان هیات‌ها و دسته‌های عزاداری خواسته شده برای نام‌نویسی و ثبت نوبت، عصر روز چهارشنبه چهارم مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به‌صورت حضوری به پارک قبه سبز، جنب چادر هلال‌احمر، مراجعه کنند و یا از طریق شمارۀ ۰۹۱۱۷۵۲۲۳۰۹ با آقای مهدوی تماس بگیرند.

    در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که تهیۀ لیست به‌صورت شخصی و بدون هماهنگی و یا گذاشتن علامت مربوط به هیات، به منزلۀ نوبت نبوده و به‌هیچ عنوان مورد قبول نیست.

    به گزارش فردای‌کرمان، عزاخانه سادات خوشرو، زمان ورود هیات‌های مذهبی را با توجه به شدت گرمای هوا و رعایت حال عزاداران حضرت سیدالشهداء(ع)، ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح اعلام کرده است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.