چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مشاور رسانه‌ای استاندار،خبر استعفای فدائی را تائید کرد|”زینی وند” استاندار کرمان شد

    شناسه : 21312 21 آبان 1399 - 12:27 ارسال توسط :
    خبر کناره‌گیری محمدجواد فدائی از سمت استانداری کرمان از صبح امروز در صدر اخبار قرار گرفته است و مردم کرمان با شنیدن آن می‌پرسند: «چرا؟» در این رابطه مشاور رسانه‌ای استاندار، با تایید استعفای فدائی می گوید: طی صحبتی درباره‌ی دلایل این استعفا با ایشان داشته ام؛ گفته‌اند بعدا دلایل آن را اعلام خواهم کرد.
    مشاور رسانه‌ای استاندار،خبر استعفای فدائی را تائید کرد|”زینی وند” استاندار کرمان شد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان|خبر کناره‌گیری محمدجواد فدائی از سمت استانداری کرمان از صبح امروز در صدر اخبار قرار گرفته است و مردم کرمان با شنیدن آن می‌پرسند: «چرا؟». مشاور رسانه‌ای استاندار، با تایید استعفای فدائی که به گفته‌ی وی، در مردادماه امسال به وزارت کشور اعلام شده است، در پاسخ به این پرسش فردای‌کرمان که آیا شما با ایشان صحبتی درباره‌ی دلایل این استعفا داشته‌اید؟ می‌گوید: بله، پرسیده‌ام اما گفته‌اند بعدا دلایل آن را اعلام خواهم کرد.

    فدائی، سال ۹۷تقریبا همین ایام بود که جای رزم‌حسینی بر کرسی استانداری کرمان نشست.او، به‌ویژه طی چند ماه اخیر، در جلسات مختلف، از کم‌کاری مدیران بسیار انتقاد می‌کرد و در شورای اداری استان در پنجم آبان‌ماه نیز از دخالت‌های بیجای عده‌ای در انتصابات گلایه کرد و گفت‌: «انتخاب و انتصاب مدیر مشکل است و افراد زیادی می‌خواهند در انتصابات مدیران دخالت کنند».

    به نظر می‌رسد یکی از دلایل کناره‌گیری او، این مسائل باشد. دلیل آن هرچه که باشد، به گفته‌ی عباس تقی‌زاده، مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی، از سوی وزارت کشور تا ظهر امروز چهارشنبه، نه از مخالفت و نه از موافقت با این استعفا چیزی گفته نشده است. گمانه‌زنی برخی از رسانه‌ها در استان اما حکایت از آن دارد که زینی‌وند، معاون سیاسی استانداری سیستان‌وبلوچستان قرار است به استانداری کرمان بیاید.

    تقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که چه‌قدر این موضوع صحت دارد گفت که خودش هم از طریق رسانه‌ها این خبر را شنیده است.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا فدائی در محل کارش حاضر است؟ گفت که بله؛ امروز صبح و عصر جلساتی دارند. ضمن اینکه برنامه‌ریزی شده تا فردا پنجشنبه، پروژه‌هایی در استان از جمله بیمارستان سینا زرند و باشگاه پیشکسوتان آموزش‌وپرورش در کرمان نیز از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود.

    او در پاسخ به این پرسش که چرا فدائی استعفا کرده است؟ نیز اظهار کرد که من هم این را از ایشان پرسیده‌ام اما گفته‌اند در آینده دلایل آن را خواهند گفت.

    برخی از رسانه‌های استان اعلام کرده‌اند انتخاب استاندار جدید کرمان در دستورکار جلسه‌ی امروز هیات دولت قرار دارد.تقی‌زاده از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

    بروز رسانی خبر ساعت ۱۲:۳۸

    “عباس تقی زاده” مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در گفت و گو با ایسنا با تایید خبر انتخاب “علی زینی وند” به عنوان استاندار کرمان گفت: هنوز به صورت کتبی این موضوع به استان ابلاغ نشده است اما به صورت تلفنی این خبر از سوی وزارت کشور به استانداری کرمان اعلام شد.

    بیشتر بخوانید:

    نگاهی به سوابق “زینی وند” استاندار جدید کرمان


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.