چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • "سعیدآبادی" ورزشکار کهنوجی قهرمان آسیا:

    مدال گرفتن در آسیا کار ساده ای نیست/ میخواستم به همه ثابت کنم تیم ما می تواند/ برای اعزام به مسابقات یک وسیله نقلیه هم در اختیار ما نگذاشتند/ مسوولین حمایت خود را از ورزشکاران دریغ نکنند

    شناسه : 31148 15 دی 1400 - 21:29 ارسال توسط :
    چندی پیش در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان کاراته کای کهنوجی عضو باشگاه مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر همه حریفان صاحب نشان طلا شد که حاصل گفتگو با این ورزشکار جنوب کرمانی را در ادامه می خوانید.
    مدال گرفتن در آسیا کار ساده ای نیست/ میخواستم به همه ثابت کنم تیم ما می تواند/ برای اعزام به مسابقات یک وسیله نقلیه هم در اختیار ما نگذاشتند/ مسوولین حمایت خود را از ورزشکاران دریغ نکنند
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ ورزشکاران جنوب استان کرمان علی رغم محرومیت و کمبود امکانات همواره در عرصه مسابقات کشوری و بین المللی خوش درخشیده و صاحب مدال های رنگارنگ شده اند.

    چندی پیش در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان کاراته کای کهنوجی عضو باشگاه مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر همه حریفان صاحب نشان طلا شد.

    به همین منظور با این ورزشکار موفق گفتگوی کوتاهی انجام داده ایم که از نظرتان می گذرد.

    لطفا خودتان را برای خوانندگان گلدشت معرفی نمائید.

    فاطمه زهرا سعیدآبادی دانش آموز پایه دهم و عضو تیم‌ ملی نوجوانان کاراته ایران و باشگاه مس رفسنجان.

    چند سال است که کاراته کار می کنید و مربیان شما چه کسانی بودند؟

    من از هشت سالگی کاراته را به طور رسمی زیر نظر سنسی مسیبه طاهری شروع کردم و تا الان هشت سال هست که به صورت حرفه ای به این رشته می پردازم و دیگر مربیانم سنسی صدیقه بناوند و استاد مسعود شریفی بودند.

    از مسابقات اخیر که در کشور قزاقستان برگزار شد، بگوئید؟

    مسابقات آسیایی به میزبانی کشور قزاقستان و شهر آلماتی با حضور ۲۹کشور برگزار شد و سطح مسابقات بسیار بالا بود و همانطور که همه میدانند کشورهای صاحب عنوان کاراته در قاره آسیا زیاد هستند و مدال گرفتن در آسیا کار ساده ای نیست.

    من پس از سه پیروزی برابر حریفانی از کشورهای اندونزی، اردن، قرقیزستان در دیدار فینال برابر دیگر نماینده اردن با نتیجه ۵ برصفر به پیروز رسیدم و عنوان قهرمانی آسیا را در وزن۵۴- کیلوگرم رده ی سنی نوجوانان بدست آوردم.

    چه عواملی باعث شد این موفقیت بزرگ را بدست بیاورید؟

    تمرینات منظم و تمرکز کامل روی قهرمانی تاثیر زیادی دارد و من در طول دوران قرنطینه تمرینات را قطع نکردم و مربی تمریناتم را به صورت آنلاین زیر نظر داشت.

    چه صحبتی برای دختران هم سن و سال خودتان دارید؟

    به ورزش اهمیت بیشتری بدهند و تایمی برای ورزش کردن در برنامه های روزمره خود بگذارند و اهداف بزرگ داشته باشند.

    آیا حمایتی از طرف مسئولین شهرستان تا کنون داشته اید؟

    تیم ما سختی زیادی کشید تا من به این مدال دست پیدا کنم. مشکلات مالی زیادی داریم و تا کنون هیچ ارگانی به ما کمک نکرده است، حتی برای اعزام به مسابقات یک وسیله نقلیه هم در اختیار ما نگذاشتند و با توجه به هزینه بالای مسابقات از مسئولین شهرستان تقاضا دارم حمایت و کمک خود را از ورزشکاران دریغ نکنند.

    چه عناوین قهرمانی تا کنون کسب نموده اید؟

    ۱. ملی پوش وزن منفی ۵۴ نوجوانان
    ۲. طلای آسیایی قزاقستان
    ۳. نقره ی نخبگان کشور
    ۴. دعوت به اردوی اماده سازی تیم ملی نونهالان
    ۵. طلای کاراته وان
    ۶. برنز کاراته وان
    ۷. طلای انتخابی تیم‌ملی

    حرف پایانی

    انگیزه ی من برای گرفتن مدال آسیایی این بود که به همه ثابت کنم تیم‌ ما این توانایی را دارد و ما ثابت کردیم که دختران ورزشکار در صورت حمایت می توانند در میادین ورزشی کسب افتخار نمایند لذا از مسئولین درخواست میکنم از ورزشکاران حمایت کنند تا بتوانند در مسابقات شرکت نمایند و افتخار آفرینی کنند.


    دبیر سرویس  ورزشی: محمدرضا صالحی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.