چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • قول مساعد نماینده ویژه قوه قضاییه؛

    پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب کرمان

    شناسه : 45148 09 آبان 1402 - 20:30 ارسال توسط :
    رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ضمن بیان این مطلب که شهرستان جیرفت به لحاظ کشاورزی چهار فصل است، افزود: کشاورزان این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که بخشی از این مشکلات در سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
    پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ضمن بیان این مطلب که شهرستان جیرفت به لحاظ کشاورزی چهار فصل است، افزود: کشاورزان این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که بخشی از این مشکلات در سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با امام جمعه شهرستان جیرفت افزود: در پیک برداشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، با توجه به موانع موجود محصول در زمین می ماند و کشاورز متضرر می شود.

    وی، یکی از موانع تولید کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: این مهم را در این سفر پیگیری خواهیم کرد.

    رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور؛ یکی دیگر از موانع تولید بخش کشاورزی در جنوب استان کرمان را هزینه زیاد حمل و نقل و صادرات دانست و عنوان کرد: صادرات محصولات کشاورزی نیازمند توسعه فرودگاه جیرفت است که گویا فرودگاه معارض دارد و در این سفر این مهم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

    حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان تصریح کرد: رساندن محصولات نوبرانه به بازارهای داخلی نه تنها کمک بزرگی به کشاورزان است بلکه به رونق شهرستان و استان نیز کمک می کند.

    نماینده ویژه قوه قضائیه خاطرنشان کرد: جنوب کرمان و شهرستان جیرفت دارای معادن غنی است که بهره برداری از این معادن، جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی حوزه معادن باعث بهبود وضعیت زندگی مردم شهرستان و استان خواهد شد.

    حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سفر امروز در راستای سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه انجام شد و حامل سلام ریاست محترم قوه قضاییه به مردم این شهرستان هستم.

    وی بیان کرد: این سفر با هدف احصا مشکلات حوزه قضایی انجام می شود که فردا شب گزارشی از این سفر در جلسه با استاندار کرمان مطرح می شود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.