سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد:

    طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را برهم زد

    شناسه : 45131 07 آبان 1402 - 18:03 ارسال توسط :
    نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی با فروریختن هیمنه اسرائیل، نظمی که ایجاد کرده بودند و نقشه‌های منطقه را برهم زد.
    طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را برهم زد
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ ذبیح الله اعظمی با بیان اینکه اگر بین کشورهای اسلامی اتحاد بیشتری وجود داشته باشد و باور کنند اسرائیل شکست پذیر است، می توان خیلی زود اسرائیل را شکست داد؛ گفت: بدون کمک جهان اسلام، شکست اسرائیل توسط حماس دشوار است لذا باید همه متحد شوند و تحریم هایی که از طرف جهان اسلام اتفاق می افتد نیز می تواند به تحقق این مهم کمک کند.

    نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل رژیم جعلی اسرائیل و حمایت مستکبران عالم از آنها گفت: اسرائیل در فلسطین ظلم و جنایت زیادی انجام داد اما اگر کوچک ترین مشکلی برای سربازان اسرائیلی به وجود می آمد برای آنها سنگین بود و نمی توانستند بپذیرند.

    وی ادامه داد: اما این بار با برنامه ریزی بسیار خوب جوانان فلسطینی، نسل های جدید حماس توانستند با شگردها و تکنیک های جدید، این رژیم را شکست دهند لذا رژیم کودک کش اسرائیل از حماس رودست خورد و خلاء اصلاحاتی برای این رژیم جعلی که خود را در دنیا قدرقدرت می دانست، پیش آمد.

    اعظمی تصریح کرد: در ادامه این شکست اسرائیل به زنان، کودکان و حتی بیمارستان غزه برخلاف قوانین بین المللی حمله و در حقیقت نسل کشی کرد در حالی که کشورهای اروپایی و آمریکا در این امر اسرائیل را محکوم نکردند.

    وی ادامه داد: اما نه تنها اسرائیل بلکه دنیا نیز تصور نمی کرد یک روز اسرائیل در جنگ با حماس بیش از هزار نفر تلفات داشته باشد.

    نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: مهمتر اینکه کشورهایی که برای برقراری ارتباط با اسرائیل برنامه ریزی کرده بودند زمانی دیدند هیمنه اسرائیل فروریخت و برخلاف آنچه که می گفت، شکست ناپذیر نیست، در ایجاد این ارتباط تجدیدنظر و جوانان عرب در کل دنیا خودشان را باور کردند.

    وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل این موضوع را به خوبی درک کرده اند که دیگر دوران قدرت نمایی اسرائیل گذشته و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل فرمودند که اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر از بین می رود، خیلی زودتر این رژیم از بین خواهد رفت.

    به گزارش ایرنا، اعظمی با بیان اینکه مردم و افکار عمومی جامعه عرب آمادگی این را دارند که دست به دست هم دهند و اسرائیل را نابود کنند اظهار داشت: به فرمایش امام راحل (ره) اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد.

    وی ادامه داد: در صورتی این مهم محقق می شود که جهان اسلام پشت سر این ملت قرار گیرد و آن را حمایت کند.

    نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزاران جوان مسلمان عرب، فارس و ترک آماده اند به کمک مردم غزه بروند افزود: این اقدام خودش، همان چیزی است که ما از آن به عنوان بسیج یاد می کنیم.

    وی افزود: هر چند قدم هایی در جهان اسلام علیه اسرائیل برداشته شده اما آنطور که باید و شاید نیست، از این به بعد هم بیشتر خواهد شد و عرب ها نیز باور کرده اند که اسرائیل شکست پذیر است و می توانند آن را نابود کنند.

    اعظمی با اشاره به ۴۴ سال مقاومت ملت ایران در برابر کشورهای مستکبر، جهانخوار و زیاده خواه افزود: برخی کشورها خودشان را وابسته می دانند و قدرت ریسک زیادی ندارند، از تحریم و موارد دیگر نیز هراس دارند لذا نمی توانند جلو ابرقدرت ها بایستند.

    وی ادامه داد: اما بسیاری از کشورهای منطقه مردم و جوانانشان را باور کرده اند و اگر مسلمانان به سنت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و اتحاد بازگردند و حکومت های اسلامی به این مهم عمل کنند به راحتی می توان استکبار را شکست داد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.