سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9718 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • درنشست خبری مطرح شد:

    طراحی شهرهای نوین روی نقشه راه و شهرسازی جنوب

    شناسه : 48890 28 فروردین 1403 - 1:29 ارسال توسط :
    مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازی جنوب این است که دستورات ابلاغی وسیاستهای دولت در زمینه تامین مسکن والحاق شهرهای مدرن و مطابق با استاندارهای فنی تحقق پیدا کند.
    طراحی شهرهای نوین روی نقشه راه و شهرسازی جنوب
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان؛ اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در اولین نشست خبری با خبرنگاران واصحاب رسانه سیاستهای پیش روی این اداره را تشریح کرد.

    ابراهیم امیری مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در نشست خبری، اهم سیاستهای این اداره کل را در حوزه مسکن و راه در شهرستانهای جنوب استان تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

    امیری گفت: تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازی جنوب این است که دستورات ابلاغی وسیاستهای دولت در زمینه تامین مسکن والحاق شهرهای مدرن و مطابق با استاندارهای فنی تحقق پیدا کند.

    مدیر کل راه وشهرسازی جنوب به جانمایی شهری مدرن در حومه شهر قدیم جیرفت به عنوان نمونه ای از سیاستهای حوزه مسکن اشاره کرد وگفت :قرار است در فاز جدید این پروژه عظیم ۷ هزار واحد با اولویت کسانی که اقدام به پرداخت ۴۰ میلیون تومان اولیه نموده اند واکذار گردد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.