چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9723 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • شهرداری شهربابک قهرمان تنیس روی میز بانوان کشور شد

    شناسه : 16549 20 خرداد 1399 - 21:49 ارسال توسط :
    رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور در حالی مرحله مقدماتی خود را پشت سر گذاشته بود که با شیوع ویروس کرونا مرحله پلی آف این رقابتها برگزار نشد و با تصمیم فدراسیون تنیس روی میز تیم شهرداری شهربابک بعنوان قهرمان معرفی شد.
    شهرداری شهربابک قهرمان تنیس روی میز بانوان کشور شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان،رقابتهای تنیس روی میز لیگ برتر بانوان با قهرمانی تیم شهرداری شهربابک به پایان رسید.
    “حمیده ایرانمنش” سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان شهربابک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرحله اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور به صورت رفت و برگشت در سه مرحله انجام شد و هشت تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند که تیم شهرداری شهربابک در مرحله رفت و برگشت با۱۴برد بدون باخت و حتی بدون مساوی با اقتدار برای دومین سال پیاپی قهرمان شد.

    وی افزود : قرار بود مسابقات پلی آف در اسفندماه برگزار شود که به دلیل ویروس کرونا تعطیل شد و مسابقات به سال ۹۹ موکول شد؛ اما به دلیل گستردگی ویروس کرونا، فدراسیون با اولویت قراردادن سلامتی ورزشکاران و کادر تیمها، بالاخره تصمیم گرفت که مرحله پلی اف مسابقات برگزار نشود و نتایج دور رفت و برگشت رو مبنای قهرمانی قرار داد.

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان شهرداری شهربابک خاطر نشان کرد: تیم ما با ۳۹ امتباز و اختلاف ۳.۵ امتیازی نسبت به تیم دوم و ۸.۵ امتیاز نسبت به تیم سوم و ۱۹امتیاز نسبت به تیم چهارم با اقتدار قهرمان اعلام شد.
    ایرانمنش در ادامه یادآور شد: لیگ سال قبل از جمله لیگ هایی بود که اتمام آن در این شرایط منطقی بود چرا که همه تیم ها دو دور رفت و برگشت بازی کرده و حقی از هیچ تیم ضایع نمی شد و حتی در مرحله پلی اف نیز امتیازات مرحله مقدماتی محاسبه می شد و قطعا تمام برنامه ریزیهای ما برای قهرمانی بود.

    وی تصریح کرد: برای این قهرمانی بسیار برنامه ریزی داشتیم؛ اردوهای مستمر در کرمان و تهران برگزار کردیم و همدلی تیم اصل اول پیروزی ما بود.همه بازیکنان با جدیت و باتمام وجود برای قهرمانی تلاش کردند.

    ایرانمنش افزود : ارنج مسابقات امسال بسیار سخت بود زیرا ۲دوبل و ۴ انفرادی که هیچ چرخشی در بازیها انجام نمی شد و تنها ۶بازی انجام می شد و هر بازی نیم امتیاز داشت؛ بنابراین برد به تنهایی کفایت نمیکرد و بازیها تا آخرین لحظه حساس بودند و اینطور نبود که مثل سالهای قبل هر برد ۲ امتیاز و باخت ۱ امتیاز داشته باشد.بنابراین برای کسب بیشترین امتیاز یک بازی یعنی ۳ باید می جنگیدیم و شکر خداوند توانستیم با اقتدار قهرمان شویم.

    وی در پایان گفت: خوشحالیم که تیمی از دیار کریمان برای بار دوسال پیاپی قهرمان شد و انشالله باحمایت همه جانبه مسوولین بتوانیم نام استان کرمان را در این رشته بالا نگه داریم و همین جا از آقایان کرمی نیا شهردار شهر بابک، احمدپور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ، همچنین مسوولین محترم شورای شهر شهربابک و دلسوزی جناب اقای سفلایی مدیر عامل سابق باشگاه که در شکل گیری و حمایت از این تیمدوسال پیاپی تلاش خالصانه نمودند، تشکر کنم.

    همچنین از هیات تنیس روی میز استان برای در اختیار گذاشتن سالن و امکانات و هیات بدمینتون استان برای در اختیار گذاشتن خوابگاه جهت برگزاری هرچه بهتر اردو در کرمان و تمام افرادی که در این راه در جهت کسب قهرمانی کمک وحمایت کردند، قدردانی نمایم.

    گفتنی است تیم دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مقام دوم و تیم های درین کاشت ماناتهران و سپاهان اصفهان مسترکا مقام سوم را بدست آوردند.

    دبیر سرویس ورزشی: محمدرضا صالحی

    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.