سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • شهردار کرمان استعفایش را تکذیب کرد

    شناسه : 38074 25 آذر 1401 - 9:43 ارسال توسط :
    شهردار کرمان استعفای خود را شایعه خواند و آن را تکذیب کرد.
    شهردار کرمان استعفایش را تکذیب کرد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ شهردار کرمان استعفای خود را شایعه خواند و آن را تکذیب کرد.
    او در این‌باره به فردای‌کرمان گفته است که از روز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه و به مدت پنج روز به مرخصی درمانی رفته و مشکل مفصلی دارد که برای درمان آن به مشهد رفته‌ است.

    دو هفته قبل هم علیرضا نادری، رئیس شورای شهر کرمان نیز گفته که استعفا و استیضاح شهردار مطرح نیست و  گاهی اتفاق می‌افتد که شهردار به مسافرت رفته ولی می‌گویند: حالا چه کسی قرار است جانشین او بشود؟ این مسائل را از بیرون می‌شنویم ولی چنین چیزی وجود ندارد.

    نادری در پاسخ به این سوال که آیا تا حالا، شهردار دربارۀ اینکه قصد استعفا دارد با شما صحبتی نداشته است؟ تصریح کرده : نه‌ صلا. نه ما چنین صحبتی با ایشان داشته‌ایم و نه ایشان با ما.

    شهردار کرمان در پاسخ به پرسش دیگر فردای‌کرمان که چرا از خدمات درمانی کرمان استفاده نکرده است؟ گفته: «تحقیقات زیادی انجام شد. اولویت هم این بود که در کرمان انجام شود، به خصوص با توجه به سختی‌هایی که رفت و آمد بین کرمان و مشهد داشت اما نحوۀ عمل خاص در کرمان، دورۀ نقاهت طولانی‌تری داشت و دوران استراحت بیش‌تری را می‌طلبید که با توجه به شرایط شهرداری به‌صلاح نبود. به همین دلیل به مشهد رفتم».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.