پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9730 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در شورای برنامه ریزی استان مطرح شد؛

    ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

    شناسه : 48982 01 اردیبهشت 1403 - 9:53 ارسال توسط :
    استاندار کرمان گفت: «ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان به مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل می‌شود».
    ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ استاندار کرمان با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری خارجی اهمیت دارد و سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود، گفت: «ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان به مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل می‌شود».

    محمدمهدی فداکار با بیان اینکه این ساختمان یک بنای تاریخی است که حتماً باید حفظ شود، افزود: «ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان باید به‌گونه‌ای طراحی شود که حتی سرمایه‌گذار خارجی بتواند در آن اقامت هم داشته باشد».

    به گزارش تسنیم، وی در بخش دیگری از سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه چند بیمارستان در دست ساخت در استان کرمان داریم که هم خصوصی و هم دولتی است و اگر به نتیجه برسد تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: «فقط در یک مورد حدود ۳۵۰ تخت بیمارستانی در حوزۀ روانپزشکی اضافه می‌شود».

    فداکار همچنین با اشاره به اینکه برای هر کاری باید اول بازار کار آن دیده شود، افزود: «در حوزۀ صنایع‌دستی استان کرمان نیاز است که بازاریابی شود تا تولیدکننده متضرر نشود».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.