سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9713 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دو توصیه رهبر معظم انقلاب به مردم در روز انتخابات

    شناسه : 47827 11 اسفند 1402 - 9:33 ارسال توسط :
    صبح امروز همانند تمامی دوره‌های قبل، آیت‌الله خامنه‌ای (رهبر انقلاب اسلامی) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) و در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی» و «مجلس خبرگان رهبری» رأی خود را به صندوق انداختند و پس از آن دو توصیه به مردم ایران کردند.
    دو توصیه رهبر معظم انقلاب به مردم در روز انتخابات
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رهبر انقلاب بعد از انداختن رای خود به صندوق‌ها فرمودند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات ان‌شاالله به نتایج مطلوب رسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

    بر اساس گزارش ایلنا ایشان تاکید کردند: من دو توصیه عرض می‌کنم  توصیه من به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود” در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیری”. در انتخابات‌های گذشته هم گفتم امروز هم تاکید می‌کنم  هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید در اولین ساعات ممکن بروید رای خود را در صندوق‌ها بیندازید.

    رهبر انقلاب یادآور شدند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید به کمتر رای ندهید به اندازه لازم رای دهید مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج هست که رای دهیم، به ۱۶ نفر رای بدهید نه کمتر؛ یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای بدهیم و به ۳۰ نفر رای بدهید به کمتر رای ندهید این توصیه مؤکد من است.

    آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند:  ملت عزیز ما بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، به ایران است. میخواهند ببینند شما در این انتخابات چه می‌کنید و نتیجه آن چه می شود. هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مندان به ملت ایران هستند و هم بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ما و مترصد ملت عزیز ماست. به این توجه کنید، دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.

    رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: آخرین حرف من خطاب به مرددین این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

     

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.