چهارشنبه _ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9726 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل باشگاه شهرداری جیرفت:

    نباید تبعیض ورزشی بین مردان و زنان جیرفتی باشد

    شناسه : 31369 28 دی 1400 - 16:17 ارسال توسط :
    مدیرعامل باشگاه شهرداری جیرفت گفت: در بحث ورزش نباید تبعیضی بین مردان و زنان جیرفتی باشد و اعتقاد دارم زنان و دختران جیرفتی و جنوب کرمان می‌توانند در سطح کشور بدرخشند.
    نباید تبعیض ورزشی بین مردان و زنان جیرفتی باشد
    پ
    پ

    سمانه کوهستانی مدیرعامل باشگاه شهرداری جیرفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گلدشت کرمان گفت: نزدیک به سه ماه قبل پیشنهاد گرفتن سهمیه لیگ دسته یک فوتسال کشور توسط هیات فوتبال شهرستان و برخی از جوانان شهر به اعضای شورای شهر ارائه شد و با توجه به انرژی و انگیزه ای که اعضای شورا در شروع فعالیت داشتند این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

    وی ادامه داد: سپس به کمک مجموعه ورزش دوستان شهرستان و اعضای شورای شهر پیگیری جهت بدست آوردن امتیاز لیگ دسته یک فوتسال آغاز شد و پس از نشست با رئیس هیئت فوتبال استان و شهرستان امتیاز لیگ دسته یک گرفته شد که در شرایط عادی برای خرید امتیاز آن بایستی حداقل ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرد درحالیکه موفق شدیم بدون هیچ گونه هزینه ای این امتیاز بدست آوریم.

    مدیرعامل باشگاه شهرداری جیرفت خاطر نشان کرد: حضور جیرفت در سطح لیگ دسته یک فوتسال کشور ‌سابقه نداشته و این اتفاق بزرگی است که امروز تیم فوتسال شهرداری جیرفت در بین بزرگان فوتسال کشور حضور دارد و نام این شهر در کشور برند شده است و ناگفته نماند فوتسال ایران در دنیا اعتبار دارد و لیگ های ایران جزو پنج لیگ برتر دنیا است و این اتفاق کوچکی نیست که شهرداری جیرفت در این مسابقات حضور دارد.

    وی افزود: نکته ی مهم این روزهای ورزش جیرفت این است باید همه درک کنیم در چه صحنه ای هستیم؛ اینجا جام رمضان و لیگ استان نیست، بلکه آوردگاهی حرفه ای است که زیر رصد مربیان تیم ملی و لیگ های کشورهای همسایه است پس نباید از جیرفت در اولین سال حضورش توقع شاهکار داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه ما به این صحنه ورود کردیم تا جوانان جیرفتی دیده شوند و بتوانند با حضور در چنین میادینی تجربه کسب کنند تا آینده ای درخشان و حرفه ای در انتظار ورزش منطقه باشد؛ یاد آور شد: البته تا این لحظه مجموعه شورای شهر و شهردار امکانات لازم تیم و درخواست های کادر فنی را مهیا کرده اند و در این زمینه مدیریت باشگاه شهرداری خوشبختانه خوب عمل کرده است و در بحث فنی تاکتیک های تیمی ، تجربه و جنگندگی عناصری هستند که تیم شهرداری جیرفت باید بدنبال دستیابی به آن ها باشد.

    مدیر عامل باشگاه شهرداری جیرفت در خصوص نتایج تیم فوتسال این باشگاه در سه بازی که تا کنون برگزار کرده است نیز گفت: در بعد نتیجه گیری تیم شهرداری جیرفت بعنوان مدیرعامل باشگاه نگاهم تعصبی نیست بلکه معتقدم باید واقعیت ها را در نظر گرفت زیرا باید شرایط خودمان را درک کنیم که سالیان سال در این سطح مسابقات کشوری حضور نداشته ایم، تجربه لازم را نداریم و زیرساخت های مناسب در حوزه ورزش جنوب مهیا نیست و از همه مهمتر استعدادیابی در منطقه جنوب کرمان به شکل مناسب، حرفه ای و هدفمند انجام نشده است.

    وی افزود: هدف ما از حضور در این سطح بدست آوردن تمام این نداشته هاست؛ البته با همه این موارد نتیجه هم برایمان اهمیت دارد و کادر فنی و بازیکنان باید بهتر عمل کنند و از کمیته فنی باشگاه هم خواستیم بازی ها را رصد نمایند تا عوامل شکست را ریشه یابی کنند.

    کوهستانی در خصوص اهداف باشگاه شهرداری جیرفت با بیان اینکه دو هدف از حضور در سطح حرفه ای دنبال می‌کنیم بیان داشت: هدف اول فراهم کردن مقدمات و زیرساخت های حضور قدرتمند و حرفه ای در سال های آینده است و هدف دوم آوردن نشاط و هیجان اجتماعی به شهر جیرفت است که شکر خداوند در این زمینه موفق بوده ایم و امروز حرف اول و آخر ورزش در محافل مختلف فوتسال شهرداری جیرفت است و جوانان متعصبانه پیگیر وضعیت تیم و مسابقات آن هستند و همین که ذهن و روان مردم شهر به سمت ورزش معطوف شده است بزگترین کار فرهنگی است و از این حیث خوشحال هستیم.

    مدیر عامل باشگاه شهرداری جیرفت در ادامه افزود: به زودی از طرف باشگاه شهرداری جیرفت فراخوانی به ورزشکاران و تیم های منطقه جنوب کرمان و هفت شهرستان جنوبی جهت برگزاری لیگ استعدادها خواهیم داد و تورنمنتی جذاب ترتیب خواهیم داد و هدف از آن در وهله اول استعدادیابی و همچنین نشاط و جو اجتماعی سالم ناشی از برگزاری مسابقات است.

    کوهستانی در پایان گفت: این نوید را به بانوان منطقه خواهیم داد که در سال آینده بصورت حرفه ای یکی از رشته های ورزشی بانوان را جهت حضور در سطح مسابقات کشوری فعال خواهیم کرد و در بحث ورزش نباید تبعیضی بین مردان و زنان جیرفتی باشد و اعتقاد دارم زنان و دختران جیرفتی و جنوب کرمان می‌توانند در سطح کشور بدرخشند.


    دبیر سرویس ورزشی: محمدرضا صالحی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.