سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9711 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دادستان عنبرآباد تشریح کرد؛

    جزئیات حمله به دو دستگاه آمبولانس

    شناسه : 48640 15 فروردین 1403 - 22:12 ارسال توسط :
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت:علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.
    جزئیات حمله به دو دستگاه آمبولانس
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، اظهار داشت:سال گذشته در اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.

    وی افزود:بدلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.

    این مقام قضایی ادامه داد: امروز یکی بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

    دادستان عنبراباد اعلام کرد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

    وی اعلام کرد:تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است مجددا در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و متاسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده است حمله می‌کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌شود.

    وی افزود:افراد ضارب مجددا به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) حمله می‌کنند و متاسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

    دادستان عنبرآباد بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده است، افزود:در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده است و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمین صادر شده است.

    بیشتر بخوانید:

    از هشتبندی تا تل شیراز

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.