سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9718 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • تکذیب توئیت منتسب به استاندار کرمان

    استاندار کرمان فعالیتی در توئیتر ندارد/حکم سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر صادر می‌شود

    شناسه : 32047 04 اسفند 1400 - 11:24 ارسال توسط :
    مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان محتوای یک توییت منتسب به استاندار مبنی بر برکنار نشدن سرپرست فرمانداری رفسنجان را تکذیب کرد.
    استاندار کرمان فعالیتی در توئیتر ندارد/حکم سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر صادر می‌شود
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ در حالیکه روز گذشته رفتار نامناسب علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، منجر به عزل وی از سوی احمد وحیدی وزیر کشور شد؛ امروز اما در فضای مجازی توئیتی منتسب به علی زینی وند استاندار کرمان با ادعای برکنار نشدن سرپرست فرمانداری رفسنجان منتشر و در آن ادعا شد این مدیر تنها چند روز توبیخ و جریمه شده است.

    در این رابطه مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه استاندار کرمان در توئیتر اکانت و فعالیتی ندارد؛ اعلام کرد: تصاویر و محتوای منتشر شده به نقل از توئیتر از قول ایشان جعلی و غیرواقعی است و تکذیب می شود.

    وی تاکید کرد: همانطور که قبلا اعلام شد در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر میشود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.