چهارشنبه _ ۹ خرداد ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ 22 ذو القعدة 1445 Wednesday, 29 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9789 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان:

    تصادف در جاده “ده‌بالا” جان دو نفر را گرفت

    شناسه : 35745 10 شهریور 1401 - 23:08 ارسال توسط :
    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک فقره حادثه‌ تصادف در «جاده ده‌بالا» با دو فوتی خبر داد.
    تصادف در جاده “ده‌بالا” جان دو نفر را گرفت
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ ابراهیم بابایی گفت: شامگاه دیروز، چهارشنبه ٩ شهریورماه، در ساعت ٢٣:١٠ دقیقه از وقوع یک تصادف بین دو دستگاه خودرو در محور«روستای ده‌بالا» مطلع شدیم.

    وی در توضیح این خبر افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودروی کامیونت با شدت هرچه تمام‌ با یک دستگاه پژو ۴٠۵ برخورد کرد و در پی آن، خطر آتش‌سوزی، یا وقوع حوادث ثانویه دیگر با احتمال بسیار بالایی وجود داشت.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله بعد از دریافت این خبر، از ایستگاه شماره ٩ به محل حادثه اعزام شد.

    وی اظهار داشت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی پژو، به‌شدت صدمه دیدند و در اتاقک له‌شده اتومبیل، محبوس شدند.

    بابایی افزود: در این شرایط، با این‌که همکاران آتش‌نشان ما بدون اتلاف وقت، برای خروج سرنشینان از آن شرایط اسفناک، اقدامات لازم را انجام دادند اما متاسفانه به‌دلیل شدت حادثه، هر دو نفر سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند.

    وی یادآور شد: با این‌حال، آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمنی‌ساز، از آتش‌سوزی بیشتر خودروها و دیگر حوادث احتمالی، جلوگیری کردند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.