سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9718 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

    تشکیل شعب فوق العاده جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی

    شناسه : 47851 11 اسفند 1402 - 13:51 ارسال توسط :
    رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:امروز در تمامی شهرها وبخش هایی که رای گیری در آنها در حال انجام است ،شعب فوق العاده جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.
    تشکیل شعب فوق العاده جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی روز، شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای هستیم،گفت: انتخابات با نظم، آرامش و در سلامت کامل در حال برگزاری است و مردم شریف کرمان زمان رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

    حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای و شعب رسیدگی کننده به تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهر کرمان، انتخابات امروز را بسیار مهم و تاثیر گذار در سرنوشت کشور دانست و اظهار داشت: علی رغم هجمه های رسانه ای و تبلیغات رسانه ای دشمنان و سردی هوا مردم دیار کریمان حضور باشکوهی در پای صندوق های رای دارند.

    نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:مردم در استان کرمان مانند دیگر استان ها در شعب اخذ رای حضور پررنگ و باشکوهی داشتند.

    وی افزود: دستگاه قضائی به وظیفه خود که پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی است بنحو مطلوب عمل کرده است و در این راستا ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را تشکیل داده بود.

    نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان همچنین در روز برگزاری انتخابات، فعالیت نامزدها و ستادها را مورد رصد و پیگیری قرار می دهد تا در صورت لزوم با مرتکبین برخورد قانونی صورت گیرد.

    وی ادامه داد: امروز تا لحظه پایان رای گیری در حوزه های قضائی سراسر استان ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی فعال هستند.

    حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: در پی بازدیدی که از شعب ویژه رسیدگی کننده به جرائم انتخاباتی در شهر کرمام بعمل آمد تاکنون پرونده ای به این شعبات مربوط به تخلفات و جرائم انتخاباتی در یوم جاری ارجاع نشده است، اما دستگاه قضائی استان،این آمادگی را دارد در صورت وقوع جرم با متخلفین برخورد قانونی را بعمل آورد.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:امروز در تمامی شهرها وبخش هایی که رای گیری در آنها در حال انجام است ،شعب فوق العاده جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

    وی در پایان اظهار داشت: پیش بینی می گردد انتخابات به شکل سالم و با امنیت کامل برگزار شود و انشالله پرونده ای تشکیل نگردد اما در صورت اثبات جرم، برای متخلفین پرونده قضائی تشکیل خواهد شد و مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.