سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9717 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دکتر اسماعیل اسلامی خبرداد:

    برگزاری جشنواره بین المللی شعر سرو در دانشگاه آزاد جیرفت

    شناسه : 46771 25 دی 1402 - 10:15 ارسال توسط :
    دانشگاه ازاد اسلامی جیرفت در بهمن ماه به مناسبت اعیاد رجب و شعبان میزبان سه جشنواره و همایش بزرگ خواهد بود.
    برگزاری جشنواره بین المللی شعر سرو در دانشگاه آزاد جیرفت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان، اسماعیل رئیس دانشگاه ازاد اسلامی جیرفت در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد کشور ، علیرضا منظری رئیس دانشگاه ازاد استان، صباحی معاون سما دانشگاه ازاد کرمان و حسین شهابی دبیر جشنواره شعر سرو تشکیل شده با اعلام این خبر گفت :دانشگاه ازاد اسلامی جیرفت با حمایت سازمان مرکزی و ریاست عالیه دانشگاه ازاد استان این افتخار را دارد که در بهمن ماه میزبان سه رخداد مهم فرهنگی، اجتماعی، علمی وپژوهشی در این واحد دانشگاهی باشد.

    سروری مجد قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این نشست ضمن اشاره به اهمیت جشنواره ها اظهار داشت: این دانشگاه با یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو در ۴۰۰ واحد و مرکز در سراسر کشور و ۶۰ هزار هیات علمی و کارکنان دانشگاه و ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در ۸۰۰ مدرسه در سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

    وی افزود: اولین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین(ع‌) و نشاط معنوی و دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان و همچنین سومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو بزودی برگزار می‌شود.

    سروری مجد خاطر نشان کرد: ۴۰ رویداد در کل کشور انجام می‌شود که ۳ رویداد آن در استان کرمان صورت می‌گیرد.

    در این نشست علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به قابلیت واحد جیرفت در برپایی همایش ها وجشنواره ها آن را زمینه ای برای ارتقاء جنوب استان توصيف كرد و گفت: آشنایی ما با اهل بیت(ع) با هنرهایی همچون شعر، تعذیه و نوحه بوده است.

    وی بیان داشت: با توجه به سخنان رهبری که فرمودند از هنر فاخر برای انتقال ارزش‌ها بهره گرفته شود، رویکرد بنیاد امامت و مهدویت مسائل فرهنگی، هنری و علمی بر مبنای نشاط و شادمانی است.

    صباحي معاون سما دانشگاه ازاد کرمان نیز با اشاره به حضور مهمانان خارجی در جشنواره ها از اصحاب رسانه خواست جهت پوشش وانعکاس این رویداد مهم منطقه دانشگاه را یاری دهند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.