سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9713 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • توسط رییس ستاد انتخابات استان صورت گرفت؛

    اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان

    شناسه : 47874 12 اسفند 1402 - 12:34 ارسال توسط :
    نتایج قطعی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان برای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۰ کرسی اعلام شد.
    اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان پیش از ظهر امروز شنبه‌ ۱۲ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن‌پور با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای به عنوان نامزد اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای به عنوان نامزد دوم، منتخب شدند.

    وی ادامه داد: محمدرضا پورابراهیمی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رای، محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رای، محمدعلی عسکری با ۳۱ هزار و ۸۷۰ رای و محمدمهدی زاهدی با ۲۵ هزار و ۳۵۲ رای در رده‌های بعدی رای‌های اخذ شده حوزه انتخابیه کرمان و راور قرار دارند.

    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، مجموع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه کرمان و راور را ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رای و میزان مشارکت آن را ۴۱ درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع استان کرمان مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی رقم خورده است.

    جلالی تصریح کرد: عبدالحسین همتی با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای از ۶۹ هزار و ۵۷۸ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان انتخاب شد.

    وی گفت: در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای از ۱۲۷ هزار و ۷۱۵ آرای مأخوذه منتخب مردم شد.

    جلالی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و جازموریان، منصور شکراللهی با ۸۲ هزار و ۵۸۶ رای از ۱۶۳ هزار و ۷۱۱ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان عنوان کرد: بهنام سعیدی با ۳۷ هزار و ۶۲۱ رای از ۱۴۷ هزار و ۹۲ رای مأخوذه به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد برگزیده شد.

    وی ادامه داد: موسی غضنفرآبادی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای از ۱۳۸ هزار و ۵۶۹ آرای مأخوذه به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی برگزیده شد.

    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی‌زاده با کسب ۵۳ هزار و ۷۱۵ رای از ۱۱۳ هزار و ۲۱۰ رای مأخوذه، نماینده مردم شناخت شد.

    جلالی اظهار داشت: غلامرضا نویدی با کسب ۱۸ هزار و ۳۰۲ رای از ۳۵ هزار و ۸۵۴ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهربابک برگزیده شد.

    وی گفت: در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رای از ۶۷ هزار و ۷۱۲ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.